כיצד הפכו טיפולי הבוטוקס לכה פופולאריים

מילוי קמטים ובוטוקס

לא רק אנשים שמעורבים בעולם האסתטי רפואי יכולים להצביע על כך שאחד מטיפולי הפנים הפופולאריים ביותר כיום הוא טיפול באמצעות בוטוקס, אלא גם אנשים שעדיין לא עשו טיפול מסוג זה. הסיבה לכך היא שלכמעט כל אחד ואחת מאיתנו יש מכר או מכרה שעברו טיפול בוטוקס.

חשוב לדעת על בוטוקס

טיפול הבוטוקס הראשון נעשה בשנות השבעים והמטרה שלו הייתה טיפול בעין עצלה. משום שרעלן הבוטוקס משתק את השריר הרופאים סברו שהוא יעזור בתיקון/הקלה על המצב. הם לא שיערו שתוך פרק זמן קצר רעלן זה ינותב לתחום הרפואה האסתטית ויתגלה כאחד מחומרי "הפלא" מניעה וטיפול בקמטי הבעה. נכון לשנת 2015 רעלן זה משמש לא רק לטשטוש, העלמה ואף מניעה בטרם עת של קמטוטי הבעה אלא גם כחומר שעוזר למנוע מצבים של הזעת יתר, חומר שמשמש למילוי ועיבוי השפתיים, משרת אנשים שסובלים ממיגרנות קשות (בחו"ל נפוץ יותר) ועוד.

רפואה אסתטית של הפנים

חשוב לדעת על טיפולי בוטוקס

  • החומר– חשוב לדעת שטיפולי בוטוקס הם טיפולים שנעשים על ידי החדרת חומר שנקרא בוטלינום טוקסין והוא מהווה רעלן. למרות שחומר זה אושר לשימוש למטרות רפואיות ואסתטיות ונחשב לחומר בטוח חשוב לוודא שבוחרים ברופא מומחה שיודע כיצד להתאים את כמות החומר הנכונה לנתוני גופו של אותו אדם ולהזריק בצורה מדויקת לאותו אזור בו תתקבל התוצאה הבטוחה ביותר.
  • אישורים והיתרים– חומר זה בטוח לשימוש כאשר מוזרק על ידי מומחה בתחום הרפואה האסתטית. חומר זה קיבל היתר שימוש על ידי ה- FDA ומשרד הבריאות בעשרות מדינות בעולם, כולל ישראל.
  • השפעה– חשוב לדעת שההשפעה של החומר אינה קבועה. רוב האנשים יצטרכו לחזור לטיפול מדי שלושה חודשים. אנשים שעוברים טיפולים אלו באופן קבוע ולאורך זמן מדווחים מדי פעם שהאפקטיביות של החומר יכולה גם להיות חצי שנה, אך אי אפשר להסתמך על כך.
  • הטיפול –הטיפול נעשה בהזרקה ואורך בין 10 דקות לרבע שעה. מדובר על טיפול קל ללא תוצאות לוואי לאורך זמן וטיפול שאינו מצריך הרדמה או אשפוז (ניתן לבקש אלחוש).
  • טיפולי בוטוקס– מצוינים לצורך מילוי קמטים. תיקון של קמטים באזור האף, העלמת קמטוטים מסביב לפה, עיצוב של הסנטר והצוואר, עיצוב של זוויות הפה, משתמשים בו רבות גם למטרת מתיחת המצח, עזרה במקרה של מיגרנות חזקות ותיקון כל מיני עיוותים בפנים.

סיכום, ניתן לומר שמדי שנה שחולפת טיפולי בוטוקס הופכים פופולאריים יותר ויותר לא רק במדינות שונות ברחבי העולם אלא גם בישראל. הסיבה להצלחה זו נובעת  מכך שהטיפול בטוח, לא כואב, קצרצר והתוצאות נפלאות ונראות לעין תוך תקופה קצרה.

למידע נוסף על רפואה אסתטית של הפנים. עוד מידע באתר של ד"ר דייויד צבר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *