טבעת אירוסין – על איזה יהלום כדאי ללכת?

טבעת אירוסין

אחרי שנים של זוגיות החלטת שאתה רוצה להציע נישואין לאישה שאתה אוהב? אם כך, בהחלט אפשר להבין את ההתרגשות שאוחזת בך, כי מי מאיתנו לא היה רוצה לעשות זאת בצורה כמה שיותר מרגשת ויפה? אין ספק שהדבר הראשון שאתה צריך זו טבעת נישואין מושלמת, וכיוון שלא קל לבחור טבעות כאלה כדאי שתתחיל לחפש אחר הטבעת המתאימה כבר עכשיו. הדבר הראשון שיוכל לעזור לך לבחור איזה יהלום צריך להיות משולב בטבעת, זה למעשה התקציב שלך, כי כמו שאתה בוודאי מתאר לעצמך, השמיים הם הגבול בתחום הזה. אתה יכול להיות בטוח שתראה הרבה מאוד טבעות עם יהלומים בגדלים שונים ובמחירים מגוונים, ולכן בהחלט כדאי להחליט מראש מהו אותו סכום שאתה לא מוכן לעבור.

כמה יהלומים צריכים להיות משולבים בטבעת?

עוד דבר שיוכל לעזור לך לבחור על איזה יהלום ללכת ואיזו טבעת לבחור, זו השאלה כמה יהלומים אתה רוצה שיהיו בטבעת האירוסין. מצד אחד תוכל לבחור טבעת קלאסית עם יהלום אחד בלבד, אך מצד שני תוכל לבחור גם טבעת עם הרבה יותר יהלומים, כך שכדאי לנסות לחשוב מה בת זוגתך אוהבת יותר. האם היא אישה שאוהבת יהלומים? האם חשוב לה שיהיה יהלום אחד יפה או שנראה לך שהיא תאהב כמה שיותר יהלומים? כמו כן, כדאי לחשוב גם על עניין הגודל, כי אתה יכול לקנות טבעת עם הרבה יהלומים קטנים אך אתה יכול לבחור גם טבעת עם יהלום אחד גדול. לפעמים דווקא בגלל שיש כל כך הרבה אפשרויות הבחירה הופכת להיות מורכבת מאוד, ולכן כדאי יהיה לבדוק עם מי אתה יכול להתייעץ בנושא. תוכל לבחור את אחת החברות הטובות ביותר של בת זוגתך ולהתייעץ איתה, כי האמת היא, שדעתה של אישה נוספת תמיד יכולה לעזור בבחירה.

טבעת בעיצוב אישי

לבסוף, עוד רעיון שכדאי לקחת בחשבון, זו האפשרות של טבעת בעיצוב אישי. במקרה כזה אתה צריך להיות אומן בנשמה, או לפחות לדעת היטב מה אשתך לעתיד אוהבת. לא קל לקלוע לטעמו של אדם אחר, אפילו אם מדובר על האישה שאתה אוהב, אך אם אתה בטוח בעצמך ואם אתה סוג על אומן יוצר, תוכל גם להזמין טבעת אירוסין בעיצוב אישי. בצורה כזאת תוכל לבחור, בין היתר, כמה יהלומים אתה רוצה שיהיו בטבעת ואתה תראה שבסופו של דבר האישה שאתה אוהב תגיד לך "כן".

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *