מגשי אירוח או כריכים לאירועים?

סנדוויצ'ים

כבר ידוע שאירוח טוב, אפשר לראות כבר בהתחלה לפי מגשי אירוח וכריכים קטנים שבאים לפתוח לנו א התיאבון ונותנים אווירה מיוחדת לאירוע.

בן אם אתם מתכננים ברית, אירוע חברתי, אירוע עסקי, יום הולדת , קוקטייל, על שפת הבריכה, בחצר, במשרד,  או באולמי אירועים, מגשי אירוח ישדרגו לכם בגדול את האירוע. למגשי אירוח יש יתרונות רבים, יש סוגים רבים ואיכויות שונות. יש גם כאלו שמתאימים לשומרי כשרות – אם אתן בקטע.

איזה מגשי אירוח או כריכים לאירועים יש:

  1. כריכים: כריכים קטנים עשויים מקמח מלא, קמח לבן ואפילו כאלה ללא גלוטן, הם מצוינים למשרד, הפקות קולנוע ולאירועים שונים. הטריות והמילוי שיכול להיות בכריך,  אם זה חלבי, פרווה או בשרי זה טעים ונוח להגשה. בקטגוריה הזאת של כריכים,  יש גם טורטיות קטנות ונפלאות שמוגשת לצד הכריכים,  או במקום הכריכים.  מלבד המראה הרענן והמזמין שלהן הן גם טעימות נורא.
  2. ירק וסלט: במגש אירוח מסוג זה שמים ירקות טריים וצבעוניים, על השולחן או סלסלה יפה, יש מבחר גדול ויפה של ירקות, יש מטבלים שונים, סלטים טריים מוכנים , קינואה, ביצים, ממולאים קטנים והכול בריא ופותח תיאבון.
  3. מתוקים: מי מאיתנו לא אוהב לחכות באירועים למתוקים שבסוף. במגשי אירוח, המתוקים כן יכולים גם לבוא בסוף,  אך הם גם יכולים לבוא בהתחלה ובאמצע , אם תרצו. ביחד עם המתוקים השונים תספק החברה שממנה הזמנתם את מגשי האירוח, קפה ותה על חלב או סויה ותעניק אווירה  נעימה.
  4. מאפים וקישים: פשטידות קטנות וטעימות, פיצות קטנות, אנטיפסטי,בורקיטס, הם רק חלק מהאפשריות והמבחר שיש בסוג כזה של מגשי אירוח להציע. הטעמים העדינים של המילוי שיכול להגיע במספר צורות, הוא מושלם ויכול להעניק לאירוע אווירה יוקרתית ומיוחדת.

למה להזמין מגשי אירוח או כריכים לאירועים:

טעם ונוחות: לטעום טעימות קטנות לפני ובמהלך האירוע, יש בזה משהו מרענן ומעניין. האוכל לא כבד וכמות הירקות היא מזניה וטובה. יש שתי אפשרויות הגשה: האחד, עם מלצרים ומגשים שמגיעים לאורח והאופציה השנייה, היא שהאוכל מונח על שולחנות יפים וכלים מיוחדים. השיקול בעניין הזה, כמו גם סוג מגשי האירוח שמזמינים, צריך להיעשות לפי הצרכים והתקציב של בעל האירוע.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *