ויברטורים

ויברטורים

כבר הגיע הזמן להודות כי מכשיר עיסוי כלל לא משמש עבור עיסוי אלא נועד להגיע אל מקומות שרק מייצרים הרפיה, אבל לא של שריר תפוס. תעשיית צעצועי המין הולכת וכובשת את העולם בסערה ומה שהיה נחשב כאיסור בתרבות הישנה וטאבו לגשת אליו היום משמש בתור מקור נהדר לרכישה של סוגים מגוונים של מוצרי מין שרק משפרים את איכות חיי המין של גברים ונשים גם יחד ללא אפליה של דת, גזע ומין.

כולם אוהבים סקס וכולם רוצים להגיע אל אורגזמה, ואם כבר נמצאים בשטח הזה של עונג אז למה לא להודות כי לא ממש חייבים פרטנר על מנת ליהנות מקצת זמן עם הדבר שכולנו הכי אוהבים בעולם – את עצמנו. תעשיית צעצועי המין הפנימה את הערך של נשים שרוכשות את צעצועי המין האלה והחלו להרוויח הרבה יותר כסף ברגע שבו הם התייחסו אל כל האביזרים הללו בתור מה שהם באמת – צעצועי מין. אז הם כבר לא נראים כמו פעם ומגיעים עם שלל שלם של עיצובים וחומרים שרק מסייעים לכל העניין להרגיש הכי בנוח לכל אישה שאולי מרגישה מוזר עם איבר פאלי שניבט מן המדף בחנות.

סיסטרס דואגות לעצמן

למה לרכוש ויברטורים? כי האיבר של הגבר ממש לא יכול לרטוט, אין בו פנינים מסתובבות וממש אין לא מהירויות שמוכתבות לפי הצורך האישי של האישה בכל שניה. אה, וגם אין לו חלק שמתלבש על אזור הדגדגן ורוטט. בקיצור, יש לא מעט חסרונות לאיבר שיכול לספק רק חדירה וזהו שלעומתו שוק הויברטורים מספק בכל יום פטנט חדש שמעביר את האישה אל עולמות חדשים של עונג, והאפשרות להגיע לאורגזמה אחת אחרי השנייה ללא בקשות ספציפיות שיכולות להרגיש די מביכות לנשים מסוימות בעת קיום יחסי מין עם גבר. כבר הזכרנו את האגו הגברי שהופך כל דבר קשיח לנפול?

ויברטורים יכולים להיות במראה אותנטי, להגיע במגוון רחב של גדלים, להגיע עם רטט או בלעדיו, להגיע עם עוצמות שונות של רטט, להיות עשויים ממגוון רחב של חומרים שרק מסייעים להגביר את ההנאה האישית עוד ועוד למשך זמן ארוך של עונג אישי ופרטי או שאפשר להשתמש בו בתור חוויה משותפת עם פרטנר שרק שש לקראת התנסות חדשה עם צעצועים וכלל לא חושש להרגיש צלע שלישית במשולש שהוא לגמרי מאוהב במכשיר המרטיט הזה. כי סיסטרס כבר לא חסודות, אבל עדיין בהחלט ענוגות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *