סטודנטית? ככה תשלימי הכנסה בעזרת שיעורים פרטיים

סטודנטים לשיעורים פרטיים

החיים בתור סטודנטים בארץ לא קלים. לא מספיק שצריך לשלם שכר לימוד, בדרך כלל תהיינה הוצאות נוספות כמו שכר דירה (אם לא גרים אצל ההורים), הוצאות מחייה, חומרי לימוד, ועוד.

הסטודנט הממוצע מתקשה מאד לקיים את עצמו במהלך הלימודים מבלי להיכנס למינוסים כבדים.

על כן, אחת השיטות הפופולאריות להכניס עוד קצת כסף היא בעזרת מתן שיעורים פרטיים. אתר Lessoons מספק טיפים ומידע איך עושים זאת נכון.

קצת רקע על שיעורים פרטיים

מתי כדאי לקחת שיעור תגבור לבית ספר עם מורה פרטי? מה זה בכלל אומר? ואיזה מערכת תספק לכם שיעורים פרטיים טובים?

כיום יותר ויותר סטודנטים נעזרים בשיעורי תגבור עם מורים שמסייעים להם לעבור את תקופת המבחנים בקלות. מצאנו עבורכם מערכת שמוצאת לכם מורים טובים ליד אזור המגורים שלכם.

מהם שיעורי תגבור עם מורה פרטי?

שיעורי תגבור עם מורה פרטי מיועדים לסטודנטים שרוצים לעבור בהצלחה את הבחינות ולהקל על עצמם בתהליך של הלימודים באוניברסיטה ובמכללה.

השיעורים בפרטיים מאפשרים לכל תלמיד, סטודנט והורה של תלמיד, במידה ומדובר בתלמיד בית ספר – למצוא מורים פרטיים שיתאימו לחומר שהם לומדים ולצורך שלהם.

השיעורים הפרטיים ניתנים בדרך כלל, לפי אזור מגורים ולפי סוג מורה עם התאמה לחיפוש שלכם ולפרופיל המורה.

היכן ניתן למצוא שיעורי תגבור?

כיום ישנה מערכת בשם Lessoons שעימה  כל תלמיד, או סטודנט יכול למצוא מורה פרטי בהתאם לצורך שלו או לבחינה אליה הוא מתכונן, או לקושי בו הוא נתקל.

באתר של המערכת אפשר לסנן את המורים ולבחור מורה על פי הפרופיל.

איך עובד האתר?

מערכת Lessoons מציגה מורים פרטיים המציגים את עצמם ואת כישורים ההשכלה שלהם ואת המחיר השעתי שלהם, מה שעוזר לכם לסנן ולבחור את המורים, בד ובד המורים יכולים לתקשר איתכם גם דרך סקייפ, וניתן לפנות אל המורים דרך המערכת ולהבין האם אתם מתאימים.

בנוסף תוכלו לבחור מורה לפי אסור מגורים מטעמי נוחות.

מתי תדעו כי אתם זקוקים למורה פרטי?

להיות סטודנט בארץ זה דבר לא קל. סטודנטים רבים מחזיקים במשרות חלקיות ואפילו מלאות, יש מתח רב במדינה, הדירות הם דירות שותפים ויש לשלב חיי חברה עם לימודים.

לעיתים הלחץ הזה משפיע על רמת הלימוד שלנו ואנו לא עומדים בקצב. במקרים כאלה אנו זקוקים מאד למורים פרטיים.

בנוסף כאשר אנו עומדים לפני מבחן גדול, או צריכים להגיש עבודת גמר או מרגישים שאנו לא מצליחים לעמוד בקצב – ולכן עדיף לשכור שירותים של מורה פרטי מאשר לקחת את כל הקורס מחדש.

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *