ג'קוזי – מדריך רכישה

ספא לנשים

אין ספק כי הישיבה בג'קוזי היא אחת מהפעילויות המרגיעות והמהנות ביותר. ואם כבר, אז שהדבר יהיה אפשרי מתי שרק נרצה. אחת האפשרויות היא פשוט לרכוש ג'קוזי איכותי ולהתקין אותו בחדר הרחצה, במרפסת ואפילו בגינה. כמובן שעל מנת שאכן תהיה זו רכישה מושלמת שתשרת אתכם שנים רבות, חשוב לשמור על מספר דגשים חשובים. להלן הם לפניכם.

החומרים ומספר השכבות

הג'קוזי מהווה כמעין "אמבטיה" שנועדה לשרת מספר אנשים בו זמנית ועל כן לעמוד במשקלים אדירים של מים ומשקל גוף. הקריטריון שיקבע זאת הוא מספר השכבות של הג'קוזי, כאשר יש להבחין בין השכבות שמרכיבות את רוב הגוף של המתקן ובין השכבה העוטפת אותו ומבודדת אותו מן הסביבה. ניתן למצוא מתקני ג'קוזי שעשויים משכבה אחת ואף כאלה מ- 3 שכבות בו זמנית שמחופות בשכבה חיצונית. האפשרות האיכותית ביותר היא של 3 שכבות שכוללת אקריל, ויניל ופוליאסטר שמחופות בעץ או חומר סינתטי אחר כגון פולימר הפוליאסטר.

מערכת החימום

מערכת אספקת המים החמים של כל ג'קוזי היא זו שעושה את כל ההבדל בין מתקן שמשתמשים בו למתקן שנזנח. יש לקחת בחשבון כי במידה ומדובר בחיבור ישיר לדוד השמש, הרי שלא ניתן ליהנות ממים חמים באופן מספק לאורך זמן, ועל כן נהוג לרכוש גם יחידה חיצונית לחימום. חשוב שהמערכת תגיע עם הספק חימום שמתאים לנפח המים בג'קוזי (חשוב להיוועץ עם מומחים!) וכמו כן, שהג'קוזי יכלול מערכת חיישנים היקפית לטמפ' המים ולא רק חיישן שנמצא בפתח יציאת המים החמים בלבד. יש להעדיף גופי חימום שעשויים מנירוסטה על מנת למנוע הצטברות אבנית שגורמת לבזבוז חשמל משווע.

ג'טים, מושבים ושאר פינוקים

כל ג'קוזי כולל מספר פתחים ליציאת זרמי המים והבועות, כאשר הם קרויים בלשון העם "ג'טים". יש לשים לב שכל מושב מקבל כמות נדרשת של ג'טים וכי הפיזור אחיד. דאגו גם להשתמש בג'טים מתכווננים מבחינת ההספק וכיוון הזרמת המים. מבחינת אפשרויות הישיבה, הרי שניתן למצוא עיצובים רבים שכוללים התקנת "מושבים" של ממש בג'קוזי או שימוש בספסלים בלבד. בכל מקרה חשוב להקפיד שהג'טים לא יבלטו מהמושבים ולא יפגמו בנוחות הישיבה. טבילה נעימה!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *