חוות דעת על גרסיניה קמבוג׳יה

גרסיניה קמבוג׳יה

מוצרי דיאטה רבים פותחו והציפו את השוק בשנים האחרונות: מאות של כדורים, חליטות, משקאות, מדבקות מדכאות תיאבון ומסטיקים מבטיחים הורדה בטוחה במשקל תוך זמן קצר.

הבעייתיות במוצרים אלה היא שמרביתם אינם עשויים מחומרים טבעיים ואף עלולים לגרום להופעה של תופעות לוואי כמו כאבי בטן, שלשולים, כאבי אגן, נפיחות ועוד. בחודשים האחרונים פקד את השוק תוסף תזונה טבעי אשר עורר סערה עצומה בתחום תוספי המזון ומוצרי ההרזיה בארה״ב, ואף הפצתו תפסה תאוצה גם בארץ. רופאים, תזונאים ודיאטנים ממליצים על הגרסיניה קמבוג׳יה- תוסף תזונה 100% טבעי שאינו גורם לתופעות לוואי ומאפשר ירידה בטוחה, מבוקרת ואיכותית במשקל הגוף מבלי לשנות את אורח החיים בצורה קיצונית.

מוצר זה ועוד רבים אחרים ניתן למצוא באתר פארם סטור . מידע נוסף תמצאו בבלוג הזה של מיקרוסופט.

ד״ר אוז ממליץ יעיל, מוכח מדעית ולא מלווה בתופעות לוואי

גרסיניה קמבוג׳יה למעשה מופק מפרי טרופי הגדל באזורים שונים בהודו. הפרי מכיל חומצה הידרוציטרית – HCA אשר מייעלת את תהליך שריפת השומנים, מסייעת בהורדה של תחושת הרעב בגוף ומקנה תחושת שובע לאורך זמן. ד״ר אוז – הגורו הבריאותי של ארה״ב טוען: ״כי בשילוב של הגרסיניה קמבוג׳יה בתפריט תזונתי עשיר, מגוון ובריא, ניתן יהיה להגיע להורדה של 3-6 קילוגרמים בחודש, מבלי לבצע שינויים מהותיים באורח החיים ומבלי לסבול מתופעות לוואי״. בנוסף משבח ד״ר אוז את התוסף התזונתי להרזיה – גרסיניה קמבוג׳יה ואומר כי ״החומצה המצויה בו חוסמת אנזים הנקרא Citrate Layse. חסימה זו מסייעת לגוף להימנע מהפיכת הפחמימות לשומנים וכך במקום שתתבצע אגירה בתאי השומן, הגוף מנצל את הפחמימות לאנרגיה זמינה, מה שמקל בתהליך ההורדה במשקל ושריפת השומנים גם יחד״. מחקרים רבים מוכיחים כי גרסיניה קמבוג׳יה מייעלת את חדירת הסוכר לתאים בגוף מה שמאפשר ליצור איזון אופטימלי ברמות הסוכר בדם ולאפשר תחושת שובע ממושכת.

לסיכום גרסיניה קמבוג׳יה הוא תוסף בטוח לשימוש ועומד בכל התקנים וההמלצות האפשריות. חוות הדעת עליו היא חיובית בשל היתרונות הרבים המצויים בו. גרסיניה קמבוג׳יה מזרז את פירוק הפחמימות בגוף, מפרק את השומנים ביעילות, מסייע להוריד את רמות הכולסטרול והשומנים בדם, מעלה את תחושת השובע ואף משפר את מצב הרוח באמצעות העלאת רמות הסרוטונין. התוסף זכה להכרה אדירה ברחבי העולם וניתן להשיג אותו גם בישראל.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *