טיפולי אסתטיקה ומראה צעיר יותר

טיפולי אסתטיקה

 

כולנו נוהרים לעבר הקדמה ויחד עמה מתעוררים רצונות עזים לעצור את הזמן, להיראות צעירים וגם להרגיש כך. בשנים האחרונות אנחנו עדים לשינוי משמעותי בעולם הטכנולוגיה, כיום השוק מציע לנו הרבה יותר, במיוחד בעולם האסתטיקה, הן מבחינת הטיפולים והן מבחינת המכשירים. לאור המודעות ליופי ולמראה צעיר, השינוי מתחיל כבר מגיל צעיר בתואנה שכדאי להתחיל כמה שיותר מוקדם. טיפולי אסתטיקה ומראה צעיר יותר ניתן להשיג באמצעות טיפולים קלים מאוד, שאינם מצריכים הליך רפואי כמו ניתוח, אלא הזרקה באמצעות מחט זעירה ותת עורית. אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר בעולם הוא מילוי קמטים באמצעות בוטוקס כמו גם מתיחת פנים בחוטים, אשר בדרך כלל מטפל בקמטי הבעה בפנים. הבוטוקס מחדיר לעור נפח וחיות, גורם לו להיראות הרבה יותר צעיר ורענן.

בוטוקס

טיפולי אסתטיקה עם השנים מציעים טיפולים שונים למגוון גילאים ונראה כי גיל המינימום ממשיך לרדת. כבר בשנות ה-20 המאוחרות, נשים וגברים שמים לב לקמטי הבעה לא רצויים, שקעים תחת העיניים, גבות נפולות, שפתיים לא מלאות ועוד. באמצעות הזרקות בוטוקס ניתן למלא את החסר וכן לגרום למתיחה פלאית, ללא צורך בסכין המנתחים. לאחר הטיפול המטופל יכול לחזור לעיסוקיו, ללא צורך במנוחה או בשהות ממושכת בקליניקה. במידה ויש לכם אירוע חשוב, כדאי להגיע לטיפול כ-48 שעות לפני בכדי שההשפעה תהיה במיטבה במהלך האירוע עצמו.

חיוך מושלם

החומרים עמם עושים שימוש בטיפולי אסתטיקה הם בדרך כלל בוטוקס וחומצה היאלורונית, אך כמובן כי יש חומרים נוספים אשר כולם מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות. עם החומרים הללו ניתן לטפל בעיגולים שחורים על ידי טכניקות מיוחדות שיוצרים מראה פחות עייף והרבה יותר רענן. בנוסף, ניתן לעבות את השפתיים ולראות את התוצאה באופן מידי, או לעצב את זווית הפה להשיג את החיוך המושלם. את הקמטים ממלאים בטכניקות מקצועיות ועושים זאת בעדינות, בכדי לא ליצור את מבט ההלם, אלא ליצור מראה צעיר יותר ומרשים, ללא קמטים. כל עוד הטיפול נעשה באופן מקצועי ומאפשר מראה טבעי, זו הדרך הטובה ביותר.

אולי יעניין אותך גם מאמר בנושא: כיצד הפכו טיפולי הבוטוקס לכה פופולאריים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *