טרנדים של שמלות כלה בשנת 2016

טרנדים של שמלות כלה

כל כלה שמגיע זמן החתונה שלה, מתחילה בחיפושי שמלת הכלה מספר חודשים לפני מועד החתונה. חשוב לה שהשמלה תתאים לתקציב שאותו היא רוצה להוציא,  שהשמלה תהיה מעוצבת במגוון העיצובים הנחשבים. היא יכולה לעצב אותה בעצמה, או ללכת לבית אופנה או להשאיל מגמ"ח. אך המשותף לכל השמלות שהן חייבות לעמוד בטרנדים הנחשבים לשנת 2016 .

מהו טרנד?

טרנד הוא אופנה, אופנה מתחדשת לעיתים קרובות, בבגדים שהם לא שמלות כלה לעיתים קרובות מאד . האופנה משתנה במשך השנים ואפילו כל שנה ושנה.  כל פעם האופנה יכולה להשתמש בסוגי בדים אחרים, בצבעים בולטים אחרים ובתוספות אחרות. הטרנדים שהיו פעם לא בהכרח מתאימים להיום ולהפך .

את שמלות הכלה של שנת 2016 מייחדים הטרנדים הבאים:

1.    חגורות – בשמלות הכלה, יש בהן חגורות, החגורות הן רחבות ועשויות מבדים עבים, החגורה תהיה בדרך כלל בצבע אחר מין שמלת הכלה, כדי לשבור אותה, החגורות עם אלמנטים עיצוביים כמו
בתוספת אבנים למשל
2.    גוונים – בנוסף לגוונים הקיימים, לבן ושמנת, יש גוון חדש בין ורוד לחום והוא מוסיף מאד לשמלות הכלה.
3.    פרחים גדולים – בשמלות של היום נהוג לשים פרחים גדולים, הפרחים נמצאים בחזית הכתף והם מוסיפים יופי והדר לשמלה.

השמלות חתונה של 2016, תהיינה מיוחדות ואת תהיי כלה זוהרת בחופתך.

למה לקנות שמלה דווקא אצלנו ?

אנו בית אופנה , שנפתח בשנת 2010, על ידי שני מעצבים בעלי שם. בבית האופנה שלנו, תמצאי מגוון של שמלות כלה בכל הסגנונות. הייחודיות שלנו מתבטאת  בתפירה עילית, באיכות , במקצועיות , באהבה , וביחס אישי. אנו בטוחים שאם תבואי לבית האופנה שלנו תוכלי למצוא שמלה כלבבך , ולהיות הכלה הכי יפה ביום המאושר בחייך. אז אל תחכי היכנסו לאתר שלנו לצפות בקולקציה  המדהימה והאיכותית של שמלות כלה  של שנת 2016, או שתבואי לבית האופנה שלנו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *