לחגוג את היום האחרון של הרווקות

לחגוג את היום האחרון של הרווקות

מסיבות רווקות הן כבר חלק בלתי נפרד מתרבות המסיבות בישראל, לא רק בעולם

מסיבות רווקות נועדו כדי להשתחרר מעט לפני היום הגדול של החתונה, כדי להעניק לכלה ולחברותיה את ההזדמנות לחגוג באמת לפני הכניסה לחיים החדשים בצורה מהנה, על כל הפינוקים והיתרונות שיש בו לכלה. ביום כזה, שוכחים לחלוטין מההכנות לחתונה, מכל מה שמחייב הלחץ וההקפדה על כל הדברים הקטנים לקראת היום הגדול. ביום של מסיבת רווקות הכלה יכולה סוף סוף להתפרק ולפרוק את כל המתח בחגיגה שנמשכת בדרך כלל יום שלם. זהו היום שמוקדש רק לה, יום שבו היא יכולה להתלוות לחברותיה שדואגות לכל מה שנחוץ לה כדי לשמוח, לעשות מה שמתחשק לה.

יום כיף

מסיבות כאלה מאמצות בדרך כלל מקומות שלמים שבהם הן מבלות יום שלם מהבוקר עד הערב ולכן נהוג גם לשכור צימרים או חדר בית מלון שאליו אפשר להזמין טיפולי יופי שונים, טיפולי התרגעות ופינוק כמו מסז'ים ושאר הדרכים שיש לדאוג לכל הגוף והנפש לתחזק אותן לפני החתונה. החגיגה האמתית מתחילה, עם זאת, לאחר כל הטיפולים וההתרגעות בדרך כלל נהוג להזמין ליום זה אנשים שונים שיוסיפו ערך למסיבה, כמו נומרולוגית, קוראת בקלפי טארוט, מישהי שתוכל ללמד אותן מעט על עצמן ולתת להן כלים נוספים מחכמות עתיקות על אהבה וזוגיות, על כל מה שיכולים לקחת מהרצאה מעניינת לחיי הנישואים עצמם.

פעילויות שונות

בימים כאלה, מלבד כיבוד וארוחות נהדרות, אפשר להוסיף עניין למסיבת הרווקות על ידי הרצאות מרתקות בכל עניין שהוא. סדנאות מעניינות על תחומים שונים, סדנאות בישול והתנסות, סדנאות יצירה ופעילויות כיף ליום שלם, של הכלה וחברותיה במסיבת הרווקות. אפשר להזמין אום לצימר שבו מתארחות החברות, או לחדר המלון ולהזמין שירות חדרים, מוזיקה וריקודים, ושיחות נפש מעניינות לתוך הלילה, כאשר אתן מלוות את החברה שלכן לחיי הנישואים. אחרי ערב מהנה כזה, הכל נראה הרבה יותר ורוד וקל, בדיוק מצב הרוח שבו תרצו להגיש אותה לחתנה ביום הכי שמח בחייהם, מתחת לחופה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *