מה זה אליפטיקל?

אליפטיקל

היום בשביל להתעמל, לא חייבים לצאת מהבית. אם עד לא מזמן חשבתם שפעילות גופנית חייבת להיעשות בחוץ, בחדר כושר מקצועי, לאחר שתכירו את האליפטיקל, תגלו עולם חדש של כושר ואפשרות להתאמן בתוך הבית, ולהגיע לתוצאות טובות מאוד ממש כמו בחדר כושר המצויד במיטב המכשירים.

מהו האליפטיקל?

האליפטיקל הינו מכשיר כושר מעולה שמשלב הדמיה של רכיבה על אופניים והליכון יחד. זאת מבלי לגרום פגיעה בברכיים. הפעילות עם האליפטיקל מפעילה בו זמנית מגוון רחב של קבוצות השרירים בגוף.

ברכישת מכשיר אליפטיקל יש לשים לב לכמה דברים :

ישנם בשוק מגוון סוגים של מכשירים כאלו, ההיצע עשוי מאוד לבלבל אתכם כשאתם עומדים בפני רכישת אליפטיקל. כדי שתדעו לעשות את הבחירה הנכונה במכשיר שישרת אתכם, וייתן לכם את התמורה המלאה להשקעה, עליכם לבדוק היטב מה מציעים לכם בחנויות השונות, את האפשרויות שישנם במכשירים השונים, מה חשוב לכם שיהיה במכשיר ומה יהיה מיותר עבורכם.

נפרט את ההבדלים הבולטים הקיימים בין המכשירים השונים –

מכשיר ידני או מכשיר חשמלי :

בשוק קיימים סוגים שונים של אליפטיקלים, יש את אלו הידניים ויש את החשמליים, כאשר בשניהם נמדדת ונקבעת רמת הקושי על פי קרבתו של המגנט לגלגל התנופה.

ההבדל בין האליפטיקל הידני לזה החשמלי בא לידי ביטוי בכך שבמכשיר האליפטיקל החשמלי ניתן לבחור בין תכניות אימון שמשלבות קושי משתנה. הוא מדמה עליות ומישורים וכד' לאורך האימון. כאשר המרחק שבין המגנטים לגלגל התנופה מתכוונן באופן חשמלי.

משקל של המתאמן עבורו נרכש המכשיר:

לכל מכשירי האליפטיקל הגבלת משקל מטעם היצרן. חשוב לוודא שהמכשיר אותו אתם עומדים לרכוש, מתאים גם למשתמש הכבד ביותר. כאשר האליפטיקל מיועד למספר משתמשים, הדבר חשוב במיוחד.

רוחב הדוושות במכשיר :

חשוב מאוד לוודא שהדוושות המגיעות עם מכשיר האליפטיקל הינן רחבות מספיק ונוחות לשימוש.

חיישני דופק ושריפת שומן במכשיר:

כדאי לוודא כי במכשיר האליפטיקל נמצאים גם חיישני דופק ושריפת שומן. המדדים הללו מאפשרים למשתמש לשלוט, להעריך ולכוון את יעילותו של האימון.

לאחר שתבדקו מה חשוב לכם תוכלו להתאים את מכשיר הכושר שיתאים בדיוק עבורכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *