5 טיפים לשיפור המראה לקראת הקיץ

הקיץ הקרוב הוא הזדמנות למייקאובר, שיפור המראה החיצוני והעלאת תחושת הביטחון העצמי. החל מפגישה אישית אצל הספר ועד שיזוף בחוף הים: הנה כמה טיפים שיעזרו לך לצלוח את המשימה

תקופת הקיץ מביאה איתה שורה ארוכה של אתגרים. הכנה לקיץ מתחילה עוד הרבה לפני שהגשם נגמר, בעיקר בגלל שהיא מחייבת שינוי של הרגלים מסוימים ואימוץ שגרת טיפוח. זו הסיבה בגללה כדאי להישאר עם אצבע על הדופק ולהכיר את הטיפים הבאים:

  1. ללכת לספר כדי לבחור תספורת קלילה ומתאימה לקיץ

הפעולה הראשונה שתצטרכי לבצע לקראת הקיץ היא לתאם פגישה אישית אצל הספר. נצלי את הידע והניסיון שלו כדי לקבל המלצות על תסרוקת קיצית, הרשי לעצמך להתפרע ונסי לחשוב מחוץ לקופסא. בחרי תסרוקת מגניבה וקלילה שתחמיא למבנה הפנים שלך וסגנון הלבוש המועדף.

  1. לתאם פדיקור ומניקור להשלמת המראה הקיצי

מראה קיצי מושלם נובע מהפרטים הקטנים. בדיוק בגלל זה את צריכה לתאם פדיקור ומניקור, להגיע למפגש בניית ציפורניים אצל אנשי מקצוע ולא לשכוח להשלים את המראה עם לק צבעוני. בתקופת הקיץ אין מקום לטעויות וכל חלק בגוף צריך להיות מחמיא ורענן.

  1. לבצע טיפול פנים יסודי אצל קוסמטיקאית

הקיץ הישראלי טומן בחובו סכנות לעור הפנים והגוף שלך. תוכלי להגן על עצמך מפני השמש בעזרת טיפול פנים יסודי אצל קוסמטיקאית והענקת לחות לעור מיד אחרי החורף. כמו כן, טיפול פנים לפני היובש הצפוי יעזור לכך לכל אורך תקופת הקיץ, בלי שתצטרכי לשאת בהוצאות מיותרות על תכשירי טיפוח לא יעילים.

  1. להמשיך לשתות הרבה מים כדי להחזיר את החיוניות לגוף

רגילה לשתות הרבה מים? זה הזמן להגביר את הקצב. הקפידי על שתיית 15 כוסות מים לפחות והמעיטי בצריכת משקאות ממותקים ועתירי אנרגיה. עור הפנים שלך זקוק ללחות כדי לשמור על ברק ומראה זוהר, אז תני לו תנאים אופטימאליים. קחי בחשבון את הימים החמים של הקיץ בישראל והחזירי את החיוניות לגוף. אל תצאי מהבית בלי בקבוק מים צמוד והפכי את השתייה לחלק בלתי נפרד משגרת היום שלך. כך תוכלי גם למנוע הופעת פצעונים או סדקים בעור הפנים והזרועות.

  1. לקפוץ לים ולתפוס קצת צבע

אי אפשר לעבור את הקיץ בישראל בלי לקפוץ לים ולתפוס קצת צבע. הסוד הוא להיות חכמים בשמש, ללכת לים רק עם כובע ולא לשכוח לנוח בצל. אפשר לבחור מלכתחילה חוף נגיש עם מקומות ישיבה מוצלים או לדאוג לפינה נוחה באופן עצמאי. בנוסף, חשוב לא לשכוח למרוח קרם הגנה מתאים. יש מגוון רחב של קרמים להגנה מפני השמש וחלק מהם מתפקדים גם למטרות טיפוח והזנה של העור. את הקרם מורחים בכל שעה ובעיקר בשעות החמות של אמצע היום.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *