להתקשט בזיכרונות מארץ הקודש

טבעת אירוסין

תכשיטים עבודת יד כחול לבן הוא למעשה מושג שמתאר מארג גדול ומיוחד של פריטים מסוגננים שהם הקולקציה של מיטב מעצבי התכשיטים הישראלים הייחודיים, שמייצרים כל תכשיט ותכשיט במלאכת מחשבת דקורטיבית ייחודית ובלתי נשכחת.

רכישת תכשיטים עבודת יד כחול לבן היא דרך נפלאה לייצר לעצמכם או לקרוביכם זיכרונות מהארץ, שילוו אתכם או את מקבליהם כמתנה לאורך שנים רבות רבות, ואף יעבור בוודאות לדורות הבאים. דמיינו תכשיט מסוגנן עם תליון מגן דוד מרגש או טבעת אירוסין שנוצרן ביד אומן ואין שני לו. הרי זוהי התשורה האולטימטיבית בעבור כל אוהב ישראל.

בחירת וקניית תכשיטים בעבודת יד כחול לבן בעבור מכרים וחברים, כאשר אנחנו נוסעים לביקור בחו"ל, או בעבור אנשים שאינם מתגוררים בארץ אבל שלבם, או לפחות חלק נכבד ממנו, שייך למדינת ישראל, ושיכולים לרכוש תכשיטים עבודת יד כחול לבן באמצעים מקוונים דרך האינטרנט כיום, נחשבת כמעשה שאין בו רק נתינה חומרים אלא שיש בו גם שאר רוח של ממש, שכן המקבל או המקבלת זוכים בפיסת ארץ ישראל מקורית ואמנותית מאין כמותה.

עגילים מעוצבים

גם תיירים שמגיעים לישראל מכירים בעובדה שאחת הקניות היותר מוצלחות שהם עשויים לבצע בישראל היא רכישת תכשיטי המיוצרים בעבודת יד כחול לבן, בחנויות בוטיק קטנות, ברחובות ירושלים או צפת היפהפיים, או אולי בשווקי מעצבים כמו זה שמתקיים פעמיים בשבוע במדרחוב נחלת בנימין בתל אביב.

גולת הכותרת של תכשיטים עבודת יד כחול לבן היא עבודה מדוקדקת וייחודית למקום ולאווירה הישראלית, שהושקעו בה הרבה זמן ומיומנויות, בכדי לייצר תכשיטים בעלי אופי מקומי מרתק בעבודת יד.

מאיזה חומרים צורפים תכשיטים עבודת יד כחול לבן?

תכשיטים ישראליים מקוריים בעבודת יד מוצעים במגוון רחב של סגנונות, החל מתכשיטים בהשראת יודאיקה והמשך בצורפות היי-טק אולטרה מודרנית. התכשיטים עשויים מחומרים שונים שהבולטים בהם הם כסף סטרלינג וזהב, ואולם בין השאר תמצאו תכשיטים עבודת יד כחול לבן המשלבים חרוזים עם קריסטלי סברובסקי ואבני חן יקרות.

למה זה כדאי?

הקולקציות של תכשיטים עבודת יד כחול לבן כוללות מבחר של עגילים צבעוניים צמודים או תלויים, שרשראות ותליונים, צמידים ליד או לרגל, טבעות ועוד. הצורפים הישראלים שמייצרים תכשיטים עבודת יד כחול לבן מציעים פריטי תכשיטי איכות יוצאי דופן שניכרים בהם ידע רב בעיצוב ותכשיטנות, חוש סגנון מקורי ומקסים ומראה אולטימטיבי ייחודי משלהם.

מומלץ במיוחד לגלות את השמחה והריגוש שכרוכים בבעלות על אוצרות בדמות תכשיטים עבודת יד כחול לבן שהם פשוטו כמשמעו אמנות ייחודית לחיים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *