בדיקת אולטרסאונד

di_43450

בדיקות הדמיה על-קולית קרויה גם אולטרסאונד והיא משמשת לבדיקת סאונד במספר תחומים. ברפואה מתייחסת הבדיקה לסריקת איברים ומערכות, זרימת דם, חסימות דם וכו'. עם השנים התפתחה הטכנולוגיה וכך גם מכשירי האולטרסאונד השונים ויש כיום גם מכשירי אולטרסאונד ניידים שמאפשרים ביצוע בדיקת אולטרסאונד בבית המטופל וחברת MEDIX at HOME היא מומחית בתחום ומדובר בשירות חדש בישראל.

היתרונות בבדיקת אולטרסאונד:

  1. לא חודרני: היתרון הגדול של מכשיר האולטרסאונד זה, שהוא אינו מצריך בדיקה חודרנית בגוף המטופל ואינו פולשני.  לפני הבדיקה הרופא מורך ג'ל מיוחד ואז מניח את מכשיר האולטרסאונד על האזור שהוא מבקש לבדוק ובתנועת מעגליות שהוא עושה עם המכשיר הוא מוודא שהכול קשורה.
  2. לא מכשירים יקרים: מכשירי אבחון אולטרסאונד הינם יקרים וגם הבדיקה עצמה לא אמורה להיות יקרה מאוד. העלות הנמוכה מאפשרת לבצע את הבדיקה בתדירות גבוה יותר וכמעט בכול מקום אשר יכול להתאים לבדיקה מהסוג הזה.
  3. קרינה: ביחס למכשירי הרנטגן למיניהן מכשיר האולטרסאונד לא פולט קרינה אלקטרומגנטית  אשר בחשיפה גבוה יכולה להזיק. לכן השימוש באולטרסאונד הוא נפוץ ומקובל כיום לאבחן בעיות רפואיות  שונות.

אולטרסאונד בזמן היריון:doctor-563428_1280

האולטרסאונד משמש לבדיקת העובר והיולדת מהשלבים הראשונים של הלידה ועד סופה. החשיבות של האולטרסאונד בכל לשבי הלידה היא קריטית והיא זאת שעוקבת אחרי התפתחות העובר ובעיות שונות שיכולות להיווצר הן אצל העובר והן אצל היולדת. מלבד היתרונות הרבים שיש לבדיקת האולטרסאונד בזמן היריון, החיסרון הוא שמדובר על מכשיר שבודק גלי קול בלבד ולא יכול לאבחן בעיות גנטיות , או בעיות אחרות, בנוסף חשוב שמי שמפעיל את המכשיר יהיה אדם מיומן ומקצועי כדיי לאבחן טוב יותר בעיות שונות.

לסיכום:

האולטרסאונד הינו מכשיר שימושי מאוד שיכול לאבחן בעיות רפואיות שונות. הידע בשימוש המכשיר, הניסיון בהפעלתו והמיומנות, יכולה לגרום לאבחנות טובות יותר ומהירות יותר. בחברת מדיקס את הום אשר מתמחים בבדיקות אולטרסאונד ורנטגן בבית הלקוח, יש את הרופאים המנוסים והמקצועיים ביותר בתחום ואם אתם לא יכולים לצאת מהבית מכל סיבה שהיא ועדיין חייבים לעבור בדיקת אולטרסאונד  או שאתם רוצים לחסוך זמן יקר, פנו לחברת מדיקס עוד היום והזמינו פגישה בהקדם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *