טיפים למסיבת רווקות מוצלחת

מסיבת רווקות

בשעה טובה החברה הטובה שלכן עומדת להתחתן והשמחה רבה. רגע לפני החופה ושינוי הסטטוס, נהוג להפיק עבור הכלה לעתיד מסיבת רווקות מושקעת ונוצצת. עליכן לבחור מקום לאירוע, לדוגמה לופט או אולם לאירועים, צימר בצפון או במרכז, בית של אחת החברות וכדומה. לאחר שהחלטתן על מיקום האירוע והתקציב, כעת עליכן לקבל החלטות חשובות כמו האם להזמין קייטרינג ואיזה מנות לבחור, אלכוהול למסיבה, מוסיקה, וכמובן לתכנן אטרקציות שונות ומשחקים לגיבוש חברתי.

מסיבת רווקות מוצלחת ומהנה

כדי להפיק מסיבת רווקות מוצלת הקולעת לטעמן של החברות וכמובן לטעמה הייחודי של כלת השמחה, יש לתכנן לפרטי פרטים את האירוע. חשוב להכין רשימת משתתפות, מומלץ להזמין את כל החברות הטובות והקרובות של כלת השמחה, ולקבוע מסגרת תקציב המתאימה לכולן. לאחר קבלת אישורי השתתפות וגביית הכסף מהחברות ניתן לקבל החלטה על מיקום האירוע, אוכל, אלכוהול ואטרקציות.

כדי ליהנות ממסיבת מוצלחת יש לחשוב מהו המכנה המשותף של כלל המשתתפות, בהתאם לכך ניתן להזמין הפעלות מקוריות, אטרקציות משעשעות וכמובן סדנאות למסיבת רווקות לשדרוג האירוע ולהגברת השמחה וההנאה.

לא חייבים לקחת הלוואה ולהשקיע ממון רב כדי להפיק מסיבת רווקות מוצלחת, לכן רצוי לתכנן את המסיבה מוקדם ככל הניתן כדי לחפש רעיונות, לקבל המלצות מחברות אחרות, להשוות מחירים ולקבל החלטות שקולות ונכונות. כך לדוגמה, אפשר להזמין סדנת אלכוהול כמו ערב קוקטיילים, במהלך הסדנה נהנים ממופע עוצר נשימה עם מוסיקה מקפיצה, לוגמים שלל משקאות אלכוהוליים איכותיים ונהנים ממשחקי שתייה וחידונים עם פרסים מדליקים.

מסיבת רווקותטיפים חשובים לתכנון מסיבת רווקות בלתי נשכחת

כאמור, תכנון נכון של מסיבת הרווקות יבטיח את הצלחת האירוע. עליכן להחליט על תקציב שמתאים לכולן, אין צורך להשתגע כי גם עם תקציב מוגבל ניתן להפיק מסיבה נוצצת ובלתי נשכחת. כמו כן, לא צריך להגזים עם אוכל ואלכוהול, וחשוב להתחשב בטעמה האישי של הכלה, מאחר והמסיבה נערכת לכבודה. לכן, אם היא ביקשה לא להזמין חשפן, יש להתחשב ברצונה.

בנוסף, מומלץ להזמין הפעלה מרכזית לאירוע, כמו סדנת אלכוהול המונחית על ידי מנחה מקצועי ומוכר, או כל סדנה אחרת שתאפשר ליצור גיבוש בין החברות ולשדרג את האירוע והאווירה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *