מה ההבדל בין דילדו לויברטור?

דילדו

אף על פי שגם הויברטור וגם הדילדו נועדו להחדרה לגוף האישה יש לומר כי קיים שוני מהותי בין שני אלה. בין אם מדובר על העיצובו ובין אם על רעיון הרטט, כל אחד מאלה נוצר בכדי להביא לאישה חוויה מעט שונה. במידה ותבינו במדויק את ההבדל בין שני אלה תוכלו לנצל את העניין לטובתכם האישית. ניתן למצוא היום מגוון רחב של מוצרי מין כאשר תוכלו למצוא את אביזר המין האידיאלי בעבור הצרכים שלכם אך ורק אם תשכילו ותלמדו אודות האביזרים שישנם.

כאשר תעשו זאת תוכלו להבטיח שהכל ילך לכם בצורה חלקה. לא תמצאו את עצמכם עם מוצר בו אין לכם צורך ולצד זאת גם לא תבזבזו את כספכם. בכל אופן, המאמר הבא יבהיר לכם את השוני בין דילדו לויברטור כך שתוכלו לגשת לחנויות אביזרי המין עם ידע מקדים אשר יסייע לכם עם הרכישות השונות.

עיצוב שונה

הויברטור יכול להגיע באינספור עיצובים שונים, זאת כאשר אין הגבלה כלשהי בכל הנוגע לאופן בו יראה. לצד זאת דילדו יגיע בדרך כלל בצורת איבר מין של גבר ומטרתו לחכות את הפעולה של איבר המין בצורה מדויקת ככל הניתן. לאור זאת בעבור אלו מכן אשר ירצו ליהנות מחוויה דומה במיוחד לחדירת איבר מין של גבר הדילדו יהיה המוצר הנכון לרכישה.

ויברטור יכול להיות בכל צורה שקיימת כאשר הדמיון הוא הדבר היחיד שיגביל את היוצר. במידה ותרצי לשלב בחיי המין שלך משהו יותר מעניין ומרגש מאביזר המין השגרתי אזי השילוב של ויברטור יהיה הדבר הטוב ביותר שתוכלי לעשות.

רטט

הויברטור שתמצאי בחנות הקרובה לביתך יצטרך להגיע עם אפשרות רטט, עקב שמו ומהות המוצר. ויברטורים נועדו לבצע פעולת רטט בתוך הואגינה כאשר ישנם כאשר אשר יוכלו להגיע לעוצמות יותר חזקות ולצדם אחרים אשר יוכל לרטוט באופן יותר עדין. נוסף על כן, ניתן למצוא גם ויברטורים יותר מתקדמים אשר אפשר לשלוט בעוצמת הרטט שלהם. לפיכך עולם הויברטורים הינו רחב למדי וכל שנותר לך לעשות יהיה להתחיל ולחקור אותו. בכל אופן, כדאי לעשות את המאמצים בכדי לבחור במוצר האיכותי ביותר בכדי שישמש אותך לזמן רב.

צורות וטקסטורה

עקב כך שמדובר במוצר אשר יגיע עם עיצוב שונה כך גם הצפי יהיה לטקסטורה וצורה שונה לחלוטין של החלקים שבו ושל המוצר בכללותו. ויברטור יכול להגיע בכל הצבעים והצורות שקיימים וזאת כאשר תוכלו להיות בטוחים שמציאת הויברטור האהוב עליכם תהיה קלה למדי. ההיצע בשוק הינו עצום ואין זה משנה מהו סוג המכשיר בו תחשקו, הוא בטוח ניתן למציאה. בין אם חלמתם על מכשיר גדול במיוחד ובין אם על כזה אשר מתמחה בנגיעה בנקודות מסוימות בגוף האישה, הויברטור הנכון יענה על הדרישות הללו ובקלות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *