אורח חיים בריא ופיתוח קריירה – האם זה אפשרי?

אורח חיים בריא ופיתוח קריירה

אם חשבתם שהשקעה בארוחה טובה ומלאה מעכבת את זמני העבודה שלכם וגוזלת זמן בו תוכלו לסגור עוד עסקה – כדאי שתחשבו שוב. מחקרים מגלים שעובדים שאוכלים בריא ונכון פרודוקטיביים יותר. בריא לדעת שהשקעה באוכל טוב ואיכותי, מעלה את התפוקה בעבודה ומצמצמת היעדרויות עקב מחלות ממקום העבודה. אז מה צריך לאכול בזמן העבודה? כל הפרטים בהמשך.

אנשים רבים שעבודתם חשובה להם שרוצים לפתח קריירה נוטים לחשוב שאוכל הוא דבר שולי שאינו חשוב. בשל כך אותם אנשים חוטפים משהו לאכול אוכלים סנדוויץ' שאינו מושקע מול המחשב ובמקרים הגרועים יותר מוותרים על ארוחות הצהריים והבוקר החשובות, מה שגורם להם לעייפות וחוסר תפקוד.

אז מה עושים?

מתחילים לאכול מסודר ולהשקיע מחשבה במה שאוכלים! כדי לשמור על אורח חיים בריא צריך להתחיל ביסודות ובמה שאנחנו מכניסים לפה.

חשוב שהמקרר במקום בעבודה שלכם יכיל את מוצרי יסוד בריאים כמו חלב סויה וחלב עיזים במקום חלב פרה שמכביד עלינו ומשבש את מערכת העיכול. חשוב שיהיו במקרר ירקות טריים, ולחמים מקמח מלא וקמח כוסמין במקום לחם לבן. עוד חשוב להקפיד על גבינות מחלב עיזים וגבינות דלות שומן לארוחת הבוקר, ויש לשבת לאכול בכל יום ארוחת בוקר בחדר האוכל ולא מול המחשב.

גם ארוחת הצהריים עליה להיאכל באופן מסודר וחשוב לצאת ממש מהמשרד לארוחת צהריים מסודרת עם הפסקה אמתית של בין חצי שעה לשעה. יש להקפיד על מסעדות מגוונות ואפשר מידי פעם לפקוד מסעדות צמחוניות וטבעוניות ולהרבות באכילת סלטים וירקות ולנסות להימנע כמה שיותר מג'אנק פוד שמקנה תחושה כבדה ולאו דווקא תחושה של שובע.

נשנושים בריאים

עובדים רבים מנשנשים שוקולדים ומתוקים בעבודה בתקווה שזה מה שישאיר אותם ערניים. בריא לדעת שמאכלים שמכילים סוכר ברמה גבוהה אמנם נותנים תחושה של ערנות, אך מיד לאחר מכן הם משרים עייפות גדולה, ולכן את השוקולדים יש להחליף במנת פרי, בחטיף אנרגיה ובאגוזים למיניהם. עוד מוטב להחליף את כוסות הקפה בחליטות תה טבעיות – בצורה זאת תוכלו להרגיש עירנים, פרודוקטיביים וקלילים למשך כל שעות היום.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *