טיפול באקנה בפנים לאישה – כך תבחרי טיפול מתאים

acne

אין ספק כי ההופעה של אקנה בפנים הינה הופעה מטרידה אשר מפריעה לכל אישה. מכיוון שמדובר בפגעים בפנים, החלק החשוף ביותר בגוף והחלק אליו מביטים ישירות בכל פגישה עם אדם אחר, נשים רבות מרגישות שלא בנוח עם האקנה שלהן ומחפשות כל דרך אפשרית של טיפול באקנה בפנים בכדי להיפטר מהאקנה ולהרגיש טוב יותר עם עצמן.

היום, במיוחד לאור ההתפתחות הגדולה בתחום הרפואה והקוסמטיקה, והחיבור בין שני העולמות, ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של טיפולים שונים אשר מיועדים לשיפור מצב העור והעלמת האקנה. אז איך תוכלי לבחור מבין כל הטיפולים הללו את הטיפול הנכון והטוב ביותר עבורך? הנה כמה טיפים חשובים שיעזרו לך.

התאמה לסוג העור שלך

כאשר את בוחרת טיפול באקנה חשוב מאוד לבצע התאמה לסוג העור שלך. יכול להיות שתראי חברה אשר עברה טיפול מוצלח מאוד, אך אם תעברי את את אותו הטיפול העור שלך יגיב בצורה שונה לחלוטין. לכן, אם את רוצה להיות בטוחה כי את בוחרת טיפול באקנה בפנים שיהיה יעיל ונכון עבורך, עלייך לבדוק את ההתאמה שלו לסוג העור שלך, וכדאי להתייעץ עם רופא עור מומחה לפני הטיפול, במיוחד אם מדובר בטיפול אינטנסיבי ולא רק ניקוי או מריחה של קרמים שונים.

התאמה למצב האקנה

ישנם טיפולים אשר מיועדים לאקנה ברגע שהוא מתחיל להתפתח, וישנם טיפולים המיועדים למצבים מאוחרים יותר, לאחר שהאקנה כבר התפתח והפנים כבר פגועות מאוד ממנו. לכן חשוב להתייעץ עם רופא עור או קוסמטיקאית מקצועית לפני בחירת הטיפול והתאמה שלו למצב של האקנה. אם תבצעי טיפול שאינו מתאים למצב הנוכחי, את עלולה או לפגוע בעור הפנים שלך, או לצאת מהטיפול ללא תוצאות כפי שציפית להן. למשל, אם מדובר בפצעי אקנה בודדים, טיפול אינטנסיבי מאוד עלול לגרום לך ליובש חמור בפנים ואף הופעה של פצעים נוספים מאוחר יותר.

התמדה

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון כאשר מתחילים טיפול באקנה הוא שלא מדובר בהליך קסם. זהו לא הליך קצר אשר מסתיים בתוך יום יומיים ובמרבית המקרים נדרשים שבועות ארוכים עד שמתחילים לראות שיפור. לכן חשוב מאוד לא להתייאש לאחר כמה ימים בהם לא רואים תוצאות, אלא להתמיד בטיפול על פי המלצה של רופא עור או איש מקצוע מומחה בתחום ולסיים את כל סבב הטיפול על פי ההוראות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *