בגד ים שהוא קרנבל בפני עצמו

בגד ים ברזילאי1

נשים המחפשות את הדרך שלהן להרגיש משוחררות, בולטות וחושניות על חוף הים או בבריכה, כדאי שיכירו את בגדי הים הברזילאים.

עשו לעצמכם תרגיל קטן ובו תנסו לדמיין את האווירה הקיימת בפסטיבל ברזיל המפורסם, נסו לדמיין את עצמכם בריו דה ז'נירו בזמן הפסטיבל, הקשיבו לתחושות העולות בכם ולרוח אשר נושבת בכם וכעת נסו להכניס את כל התחושות הללו אל תוך דגם של בגד ים. התוצאה שאותה תקבלו היא קטגוריה שלמה של בגדי ים חושניים וחופשיים הנקראים בגד ים ברזילאי.

בגדי ים אלו אשר הגיעו מתוך תרבות אשר מעודדת ומאפשרת זאת, נוצרו על מנת לאפשר לכל אישה להרגיש את החופש והעוצמה של היותה ייחודית, חופשיה ומשוחררת. ניתן להגדיר בגדי ים אלו כבעלי מאפיינים ייחודיים אשר גורמים להם להיות אהובים ומיוחדים בקרב נשים כה רבות.

אישה תמיד אישה.

בגדי הים הללו כאמור, מאופיינים בעיצובים בעלי מעט בד, עיצובים אלו הינם נועזים לרוב. הם עוסקים בחשיפה מקסימלית של הגוף והבלטה של הקימורים הנשיים. החלק התחתון של בגד הים יעוצב באופן מינימלי עם משחקי כיווצים ובדים במנעד האפשרי הניתן. גם החלק העליון של בגד ים זה יהיה קטן וחושפני יותר מהסטנדרט הקיים בדגמי הביקיני השונים. כך שנוכל לראות כי חלקו העליון של בגד הים יגיע עם משולשי בד קטנים יותר ולרוב ללא תמיכה.

בעבר רק נשים אשר החשיבו את עצמן בבעלות גוף ללא רבב העזו ללבוש בגדי ים נועזים שכאלו. אך עם השנים מחלחלת ההבנה כי אין משמעות למבנה האישה וצורת הקימורים שיש לה. הדבר החשוב ביותר באופן שבו מתלבשת האישה הוא הגישה והתחושה שאותה אישה משדרת. כאשר אישה רוצה ומצליחה להרגיש נוח, חופשי ובטוח עם הגוף שלה אל מול עצמה ואל מול הסביבה, היא תוכל ללבוש את בגד הים הסקסי ביותר ואפילו לשדרג אותו.

אם כן, בגדי ים אלו אינם מתאימים לכל אחת, אבל יכולים להתאים לכל אחת. הם מגיעים במגוון צבעים ודגמים. כל שנותר הוא לבחור את האחד שבו תוציאי את האישה שבך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *