טיפול בגלי הלם

טיפול בגלי הלם

יותר ויותר אנשים בוחרים לעבור בשנים האחרונות, טיפול בגלי הלם. טיפול זה מתבצע במקרים של כאבים באזורים שונים בגוף, כאבים שנוצרים כתוצאה מתנועות לא נכונות, דלקות או מסיבות אחרות.

אנחנו יכולים למצוא אפשרויות של טיפול בגלי הלם, במקרים של כאבים בכף הרגל, קרסול, שרירי הרגל, גב תחתון, גב עליון, כתפיים, ידיים ועוד. הטיפול מתבצע באופן כזה שהמכשיר שולח גל אנרגיה אל תוך הרקמות והשריר ומשחרר אותם. מדובר בטיפול ייחודי שכן הוא לא פולשני, הוא לא דורש הרדמה מקומית או אחרת, הוא מתבצע תוך זמן קצר מאוד, וכבר אחרי מספר מפגשים אפשר להרגיש בהבדל.

מי שעובר טיפול בגלי הלם, הם גם אנשים שנפצעים בזמן פעילות גופנית או מכל סיבה אחרת, וכן ספורטאים מקצועיים אשר מתמודדים עם פציעות חוזרות ונשנות. צריך לזכור שבמקרה של ספורטאים, רמת ותדירות הפציעות היא גבוהה יותר, והם לא יכולים להשבית את עצמם בעזרת טיפולים אחרים, לאורך זמן, שכן זה עלול לגרום להם לנזקים משמעותיים יותר ולהפסקות ארוכות בקריירה.

מדוע משתמשים בטיפול בגלי הלם

יש סיבות שונות מדוע אנשים בוחרים להשתמש דווקא בטיפול בגלי הלם ולא בטיפולים אחרים. הסיבה הראשית היא, לא מדובר בטיפול כירורגי, טיפול פולשני. מדובר על טיפול שמתבצע על גבי פני השטח, כאשר גלי האנרגיה נשלחים פנימה אל תוך הגוף.

כאשר יש צורך בטיפול כירורגי פולשני, לא רק שרמת הסיכון היא גבוהה יותר, גם במקרה והטיפול מצליח הרי שההתאוששות היא ארוכה יותר. נדרש מספר ימים של אשפוז ואחרי זה החלמה ושיקום.

לעומת זאת, תהליך של טיפול בגלי הלם, הוא הרבה יותר פשוט, הרבה יותר סטנדרטי. הוא מתבצע במפגשים קצרים, המטופל חוזר לאחר מכן הביתה, הוא יכול להמשיך בשגרת חייו, ותוך זמן הוא גם מרגיש שינוי בהרגשה והכאב נעלם.

צריך לציין, בשביל שהטיפול יצליח חייבים לפנות לגורם מקצועי שמתמחה בטיפול בגלי הלם, לא כל אחד יכול לעשות את זה ולא בכל מקום אפשר לעשות את זה. אם בוחרים במקום הנכון, אז התוצאות יהיו בהתאם.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *