טופיק

expocosmetica-1314550__340[1]

שיער דליל נחשב לשיער פחות מחמיא ביחס לשיער סמיך ושופע. מה עושים אלו הסובלים מנשירה מוגברת או התקרחות וכתוצאה מכך משיער בעל נפח לא מספיק ומראה דליל? אחד הפתרונות היותר פשוטים והיותר אפקטיביים הוא טופיק, ספריי לשיער שמעבה שיער דליל, ממלא קרחות וגם מכסה שורשים לבנים.

כיצד פועל הספריי?

הדרך שבה פועל הטופיק הינה פשוטה: הסיבים המיקרוסקופיים שכולל התכשיר מותזים על השערות הטבעיות של האדם, ובזכות חשמל סטטי שבו מוטענים הסיבים נוצר מיזוג מושלם בין השיער הטבעי לסיבים, וכתוצאה מכך מושג המראה המלא המיוחל (תוך כדקה בסך הכל).

יש להתיז את החומר על השיער לאחר חפיפה וייבוש ורצוי גם סירוק – בדרך זו מושגת תועלת מקסימלית מהשימוש בו. החומר שממנו מיוצרים הסיבים הינו חומר טבעי שכולל קרטין ופרוטאין, כך שאין סכנה להיווצרות תופעות לוואי בעקבות התזתו על הקרקפת, ועוד כדאי לדעת שגם אם תגיח רוח, ואפילו חזקה יחסית, הסיבים יישארו צמודים לשערות הטבעיות.

כמה זמן מחזיק מעמד המראה המלא?

הסיבים של הטופיק נשארים צמודים לשערות הטבעיות עד שחופפים את הראש – ואז הם נשטפים ממנו בקלות ובמהירות. כמובן שלאחר מכן ניתן לחדש את ה"טיפול", שהוא בעצם כלל לא טיפול אלא פשוט התזת ספריי מהירה אל האזורים הדלילים או אל אלה שרוצים לעבות (או לחילופין לכסות בהם שערות לבנות).

תשעה גוונים של טופיק

הדרך להתאמה מלאה בין השערות הטבעיות לבין סיבי הטופיק עוברת גם דרך בחירה מדויקת של הגוון ולשם כך פותחו תשעה גוונים שונים של טופיק. הגוונים הינם בלונד, לבן, פלטין, אפור, אדום, שחור, חום רגיל, חום בהיר וחום כהה.

כיסוי שורשים לבנים

טופיק כאמור לא מוסיף שערות אבל כן משנה משמעותית את המראה של השיער, וזוהי כמובן המטרה האמיתית. ניתן להשתמש בתכשיר גם כשלא סובלים מהתקרחות או נשירה משמעותית – למשל כשרוצים לעבות שיער (לקראת הופעה או אירוע חשוב, או מכל סיבה אחרת). שימוש נוסף הוא כדי להסוות שורשים לבנים.

עוד חשוב להדגיש שהחומר מאושר לשימוש ע"י משרד הבריאות שכן הוא כולל כאמור רק חומרים טבעיים כמו קרטין ופרוטאין.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *