בניית אקווריום לפי מידה

אקווריום לפי מידה

בניית אקווריום לפי מידה נמצאת בדרישה שעולה בהתמדה בשנים האחרונות, ולא בכדי. הוספה של אקווריום לבית העסק מוסיפה נופך יוקרתי לעיצוב ומשדרת נינוחות ורוגע. מכיוון שכיום ניתן למצוא אקווריומים במגוון של גדלים שונים, מדובר בבחירה מעולה שנותנת מענה לצרכים רבים ושונים. התקנה של אקווריום החדר לא רק משדרגת את העיצוב, היא גם מוסיפה אווירה נינוחה ותחושה של אלגנטיות יוקרתית. במידה ואתם מתלבטים לגבי הגודל הנכון לאקווריום, כדאי לפנות לחברה וותיקה שבונה אקווריומים על פי דרישת הלקוח, שתוכל לתת לכם ייעוץ מקצועי בנושא.

 

אקווריומים במסעדות ומקומות בילוי

 

שילוב של אקווריום בקיר שמהווה גם מחיצה. הוא פופולארי מאוד במסעדות ובמקומות בילוי. פעמים רבות מדובר בחצי קיר, בקיר עם נישה או בקיר נמוך, שמהווה חיץ בין אזורים שונים ומאפשר לשרת קבוצות שונות וליצור אינטימיות עבור כל אחת מהן שמגיעה למקום. כאן השימוש באקווריומים נושא אתו יתרון ברור: הוא יוצר תחושה רגועה ונעימה, שמאפשר למבלים ליהנות מבלי להיות מוטרדים מנוכחותם או מהרעש של משאר באי המקום.

 

התקנה של אקווריום באולמות אירועים

 

באולמות אירועים ובגני אירועים מקובל מאוד להתקין את האקווריומים דווקא באזור קבלת הקהל. כאן האורחים מתאספים לכיבוד שמוגש לפני החופה, ואין דבר חשוב יותר מעיצוב מרשים שיפתח את הערב באופן הראוי. לצד כיסאות הבר ואזורי הישיבה הנוחים, תמצאו בדרך כלל גם עציצים ותאורה מיוחדת, וההתקנה של אקווריום בתוך כל זה מוסיפה טאץ' ייחודי. בגני אירועים שנוטים להיות גדולים יותר, בדרך כלל מתקינים אקווריומים גדולים, על מנת שלא ילכו לאיבוד בין שאר האלמנטים העיצוביים.

 

בתי מלון גדולים

 

בבתי מלון יוקרתיים לרוב תפגשו באקווריום בלובי או בקומת המסעדות וחדרי האוכל. מדובר בטרנד וותיק במלונות היוקרה בחוץ לארץ, שם ברוב המלונות בדרגת חמישה כוכבים ישנו אקווריום במיקום ציבורי. לפני שנים בודדות הטרנד הזה הגיע גם למחוזותינו, כאשר בתי המלונות בערים הגדולות, כמו תל אביב וירושלים, היו הראשונים לעלות על הגל הזה. כאן האקווריומים נוטים להיות בינוניים בגודלם, שכן הקו העיצובי של מלונות אלו מאופק ומעודן יותר.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *