אקווריום מעוצב

אקווריום

רוצים לקנות אקווריום איכותי במיוחד שמעוצב על פי הטעם והדרישות שלכם? הגעתם למקום הנכון!

דגי נוי אינם טרנד ואין להם עונה בשנה. מי שחובב דגים חובב אותם מגיל צעיר ועד זקנה, כל יום וכל השנה לאורך שנים רבות. עד לפני מספר שנים כל מי שהחזיק בביתו דגי נוי עשה זאת בתוך אקווריום פשוט, מרובע או מלבני בגודל סטנדרטי עם זכוכית עבה ורגילה. עם השנים ההובי של אנשים רבים הפך למשהו מרכזי בחייהם. אחדים פנו לתחום המקצועי ופתחו חנויות לממכר דגי נוי והצורך באקווריומים חדשים היה צורך ממשי.

מה אנחנו מציעים לכם?

לפני כשני עשורים נכנסה חברתנו, חברת פנורמה לתחום ייצור האקווריומים. עם השנים התמחו עובדי החברה והחלו לבצע את העבודה תוך שהם מחפשים דרכים חדשות לעשות אקווריום מעוצב כזה שעד אותה תקופה לא נראה. החברה התרחבה, המפעל עבר מיקומים בישראל, נרכשו מכונות חדשות לייצור האקווריומים והחלנו לייצר אקווריומים בכל מיני גדלים, בכל מיני צורות ומחומרי גלם שונים. הכנסנו לשוק את האקווריומים הצבעוניים והזכוכית המחוספסת. לא עוד דגם אחיד, לא עוד זכוכית חלקה שקופה ופשוטה.

אקווריומים מעוצבים פרי חברת פנורמה מעטרים מקומות ציבוריים רבים, משרדים פרטיים דירות ובתי עסק. חנויות לממכר דגי נוי מחזיקות במלאי דוגמאות של אקווריונים מתוצרת חברת פנורמה בשלל גוונים, גדלים וצורות. הקשר בין בעלי החנויות לחברת פנורמה הוא על בסיס יום יומי וניתן להזמין אקווריום כל הזמן.

השם שלנו הולך לפנינו: כל מי שאוהב את הים יודע – אנחנו הכי טובים בבניית אקווריומים

פנורמה סללה את דרכה בשוק המקומי ויצרה לעצמה שם של בעלת מקצוע ברמה גבוהה. העובדים שלנו אינם שוללים מאף לקוח את האפשרות לקנות אקווריום מעוצב על פי טעמם. כל עיצוב מקבל את ההתייחסות המקצועית הטובה ביותר. עבודת צוות מחלקת העיצוב שלנו נעשית בשיתוף פעולה עם הלקוח עד שימצא הפתרון ועבודת בניית האקווריום יוצאת לדרך.

למה דווקא אנחנו?

צוות מטעמנו נפגש עם הלקוחות, בחן את הבקשות וחיפש דרכים לבצע את סוגי האקווריום החדשים. לכל אחד יש את החזון שלו לריהוט ופריטי הבית שלו. חובבי דגי הנוי חיפשו דרכים להביא אקווריום חדשני, מודרני יותר, מעוצב בצורה שיתאים לעיצוב יתר חלל החדר/המשרד שלא יהפוך לנטע זר בתוך עיצוב וצבע המקום.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *