מומחה פינוי דירה- המומחים לפינוי לרשותך!

פינוי דירה

מומחה פינוי דירה הינה חברת פינוי מקצועית ומנוסה המעמידה לרשותכם וותק מקצועי של למעלה מ-25 שנה בענף הפינוי הישראלי. החברה מנוהלת על ידי שי גולד, אחד מקבלני הפינוי המוערכים והמנוסים ביותר בישראל, והיא עוסקת ומתמחה בכל סוגי הפינוי האפשריים, החל מפינוי דירות לקראת מעבר או הליכי שיפוץ, דרך פינוי דירות ירושה ודירות אגרנות ועד להליכי פינוי מורכבים הכוללים בין היתר: פינוי דירות לאחר שריפה ופינוי דירות באמצעות מנוף.

הניסיון המקצועי של מומחה פינוי דירה, מאפשר לכל אחד ואחת מלקוחותיה, ליהנות מהליך פינוי מהיר, מקצועי ובטיחותי, שבמסגרתו מושם דגש על כל אחד מההיבטים המקצועיים הנלווים לענף הפינוי: היקף התכולה המיועדת לפינוי, מיקום הדירה ביחס למבנה המגורים והרחוב, תקנות העזר העירוניות בכל הנוגע לביצוע עבודות פינוי באזור בו ממוקמת הדירה וכדומה.

מומחה פינוי דירה- איכות ושירות כבר למעלה מ-25 שנה!

הניסיון המקצועי של מומחה פינוי דירה מתפרש לאורך 25 שנות פעילות במהלכן ביצעה החברה מאות הליכי פינוי בכל אחד מתחומי התמחותה. לקוחות החברה לאורך השנים מעידים על חברה מקצועית, שירות אישי ועמידה מלאה בלוחות זמנים.

שירותי החברה מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים הנלווים לעבודות הפינוי, לרבות, שירותי ניקיון וחיטוי של סביבת המגורים עם סיום הליכי הפינוי, שירותי פתרונות אחסון נאותים לכל היקף של תכולה, שירותי השבחת נכסים המיועד לדירות ישנות ומוזנחות, שירותי הדברה ושירותים נוספים המותאמים באופן פרטני למצבה התחזוקתי של הדירה עם סיום הליכי הפינוי המקצועיים.

את פעולות הפינוי מבצעת חברת מומחה פינוי דירה באמצעות מערכות ציוד חדישות הכוללות בין היתר: משאיות ורכבי פינוי, מכולות פינוי בכל גודל נדרש, שרוולי פלסטיק לפינוי, ליפטים ומנגנוני הרמה לנשיאת פריטי תכולה כבדי משקל, ציוד טכני לפירוק ארונות ומערכות ריהוט, ציוד אריזה וציוד בטיחות.

כל אחד מעובדי החברה מחזיק בתעודת יושר מטעם משטרת ישראל המעידה בין היתר על אמינותו ויושרו המקצועי. בנוסף, החברה מקפידה לבצע את שירותיה לאחר חתימת הסכם התקשרות מחייב לשני הצדדים ובמסגרתו היא מתחייבת בפניכם להשלמת העבודות בהתאם ללו"ז הנקבע מראש.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *