פרחים בחולון / פרחים בבת ים

פרחים בחולון

אם אתם רוצים לתת לאנשים סידורים, זרי פרחים או מתנה יפה הקשורה בפרחים – אתם צריכים להקפיד לקנות להם מתנה עונתית ואיכותית. ללא כך, זה בזבוז של כסף (רב למען האמת), כי המתנה לא תחזיק מעמד. לכן חשוב להקפיד על פרחים שמתאימים לשתילה בעונה או לפחות כאלו שיחזיקו מעמד באגרטל לאורך זמן. האם סידור פרחים בחולון או סידור פרחים בבת ים מתכוון לזר פרחים או לחבילת פרחים ייחודית שמסודרת בצורה מיוחדת? התשובה היא האפשרות השנייה.

מה מכיל סידור פרחים בחולון / סידור פרחים בבת ים?

  • חומר צמחי ספוגי אשר בתוכו מסודרים הפרחים על פי דרישה
  • חוטים שמחזיקים את הפרחים בצורה מסוימת, קצת כמו כוריאוגרפיה של הפרחים – ככה שהם לא יזוזו, יתנועעו וגם לא יקבלו נזק

לדוגמה, אם הגעתם לבת מצווה בניו יורק, ויש על השולחנות פירמידות של פרחים או זרי פרחים ענקיים חובקי שולחנות, מדובר בסידורי פרחים. כלומר, מישהו עמל וסידר את זה, ועשה זאת בצורה מיוחדת. לא מדובר בזר פרחים רגיל, אלא בעבודה של ממש סביב האלמנט בו משובצים ושזורים הפרחים.

סידור פרחים – זה מתאים לכל אירוע?

פרחים בבת ים יכולים בקלות להגיע לכל מקום אחר בארץ, ומתאים לאירועים רבים בארץ ובעולם. הם הפכו להיות דבר שמופיע בכל אירוע חברתי, אירוע עסקי או אירוע פרטי. אפשר להתאים אותם לכל אירוע, לרבות יום הולדת, נישואין או מפגש. האפשרויות הן:

  • הזמנת פרחים מיוחדת מחברה שעוסקת בכך
  • הזמנת פרחים מיוחדת מחנות פרחים בבת ים או בכל מקום בארץ
  • הזמנת פרחים מאדם פרטי שעוסק בכך

האפשרויות של העיצוב בלתי מוגבלות. מעצי בונזאי קטנים, דרך בוקטים עצומים ועד סידורי פרחים מינימאליים וקטנים. תלוי בתקציב ובסוג האירוע. עבודת השוזרים בשלוש האפשרויות הכתובות לעיל אינן פשוטות, כי הן דורשות: בחירת פרחים נכונה מבחינת זן, גודל וצבע, יחסים נכונים בקומפוזיציה של העיצוב, שיווי משקל כדי שלא יפלו, וכמובן זרימה והרמוניה מבחינה של התאמה לאירוע. כל זאת כמובן בכפוף ללוח זמנים ולתקציב. לא עבודה פשוטה, אבל מי שאוהב אותה רואה בה אמנות לכל דבר ומרוצה מאד מעבודתו זו. היא כמובן מוסיפה יוקרה והשקעה עבור כל אירוע כמצוין למעלה.

משלוחי פרחים בחולון או בכל עיר אחרת אפשר לעשות בשתי דרכים מרכזיות: האחת, באמצעות הליכה פיזית לחנות ובקשה של סידורי פרחים המתאימים לאירוע. היתרון: אפשרות לקבל הנחה על כמות, וגם בגלל היכרות מוקדמת עם המוכר. אפשרות שנייה, באמצעות האינטרנט. היתרון: קלות הזמנה, אפשרות לחלק לתשלומים באשראי, אספקה ישירות למקום האירוע.

לסיכום נגיד כי סידורי פרחים או זרי פרחים בהזמנה אישית מתאימים לכל אירוע, ויש בהם משהו כיפי, יפה ומשמח. השקיעו בפרחים לאהובים שלכם, לא משנה לאיזה אירוע!

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *