איך בוחרים ריהוט גן

ריהוט גן הום גרדן

אם החלטתם לפרגן לעצמכם גינה וחצר או מרפסת שתוכלו להתרווח בהם, ליהנות משעות הפנאי שלכם ולארח חברים ומשפחה, זה הרגע לבחור את ריהוט הגן שלכם שיתאים למטרות שלכם. ריהוט גן הוא ריהוט לכל דבר ואינו מורכב יותר מאוסף אקלקטי של שאריות מסטים לא תואמים, כמו כיסא מפה וכורסה משם, שולחן מהוה ורעוע שאינו ממלא את תפקידו. אם כי, הפריטים הייחודיים שאספתם במהלך השנים יכולים להשתלב כראוי במערכת ריהוט גן שתבחרו בהתאם לצרכים שלכם. את המערכת עצמה בחרו בחנות מומלצת כמו הום גרדן ולפי כמה נקודות שחשוב לשים לב אליהן.

למה לשים לב כשבוחרים ריהוט גן?

  • תכנון על פי שטח ותצורת הגינה או החצר – השטח קובע כמה תוכלו להעמיס מבלי לפגוע בחופש התנועה של האנשים. צריך להשאיר מקום לצמחייה ולתאורה ועוד ציוד, ולכן תכנון הגינה חייב להיות מדוקדק. אל תסתפקו בהנחת הרהיטים סתם כך משום שאתם זקוקים למקומות ישיבה. נצלו טוב את התצורה ולמצוא את הפינות האופטימליות להנחת כל פריט ריהוט כדי שייראה טוב אבל גם ימלא את תפקידו.
  • מה נחוץ לכם לפי אורח החיים שלכם? – המגוון העצום שיש היום בריהוט גן מציע לכם מספת שיזוף ועד מערכת ישיבה שנראית כמו מערכת ישיבה סלונית ועד פינת אוכל ומטבח לחצר. מהן התכניות שלכם לגינה שלכם? האם תרצו להוסיף בריכה ואתם מחפשים ריהוט רב לכל האורחים שתוכלו לארח סביבה? האם אתן אוהבים לארח המון והדגש יהיה על פינת אוכל לגינה? בדקו את המבחר והתאימו לסגנון החיים שלכם.
  • קלות התחזוקה – אם אינכם מהאנשים שאוהבים להתעסק יותר מדי בגינון ועבודות תחזוקה, שקלו לקנות ריהוט גן שמקל עליכם ואינו דורש התעסקות מיוחדת. זה יכול להיום ריהוט ללא ריפוד או מאלומיניום שמחזיק מעמד, או רטאן סינתטי נוח.
  • מחיר ויצרן – מחירי הריהוט היום יכולים להיות נוחים מאוד בגלל שיטות עיבוד מודרניות שמנגישות לקהל רחב יותר ריהוט מצוין במחיר סביר. עם זאת, מחיר זול מדי עלול להיות מחיר יקר אם הריהוט יתפרק או יתבלה מיד לאחר חודש בשמש או בגשם. שימו לב ליצרן שמבטיח בית טוב למוצריו.
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *