פרחים בבת ים

פרחים בבת ים

יש אירועים שמצדיקים זר גדול וגבוה במיוחד, יש אירועים שמצריכים זר נמוך ורחב (ולו עבור מרכז שולחן), יש זרים שצרכים להיות לבנים (ולו עבור מתנה לחג), יש זרים שצרכים להיקשר ליד או להיקשר לשיער (ולו כי מדובר בכלה), יש זרים שצרכים להיות מיניאטוריים ועמידים (ולו כי הם מיועדים עבור הרכב של הזוג המאושר), יש זרים שצרכים להיות עליזים במיוחד (על מנת להתאים לאופי היעד), יש זרים שצרכים להיות ירוקים, יש זרים שצרכים להיות קטנים ומרשימים וכדומה. אי לכך, ממש כפי שמרכיבים באופן מחושב  בונבוניירת שוקולד – כך יש להרכיב את זר הפרחים, ועל כן יש לשלב בין דרישה ליד אומן, וזאת כי גם אם מדובר ביצירה קצרת טווח, היא עדיין צריכה להיות איכותית ומאוד מקצועית.

מתנה נהדרת למגוון אירועים

פרחים מהווים מתנה נהדרת עבור מגוון נרחב של אירועים. מבקשים דוגמה? פרחים יכולים להיות נהדרים עבור יום הולדת, הולדת בת/ן, יום נישואים, דרך מקורית לומר סליחה, דרך מלבבת להביע אהבה, דרך נהדרת לקשט את הבית לקראת יום השבת, דרך נהדרת להכניס אך הבית לאווירת חג, דרך ריחנית ליצור אנרגיה נעימה, דרך מבטיחה לומר תודה וכדומה, כאשר אין לשכוח שגם לא חייבים סיבה מיוחדת על מנת ליהנות מאחת מיצירות הטבע היותר מרשימות.

מהיכן לרכוש בבת ים?

מי שיחפש פרחים בחולון עשוי למצוא מגוון אופציות, ועל כן רגע לקראת בחירה, יש לבחון רזומה, איכות ואף את היחס של העובדים במקום, וזאת כי בחירה ורכישה של זר אמורה להיות חוויה נעימה, המוכרים אמורים להיות פתוחים לשינויים ואף הם אמורים לשאוף ביחד עם הלקוח להגיע לתוצאה הראויה והרצויה ביותר. אי לכך לקראת רכישת פרחים בבת ים יש לבחון מראש את המקום.

מחפשים השלמה?

אין לטעות שזר פרחים צריך השלמה, אך יחד עם זאת כן טוב לדעת שזר פרחים תמיד משתלב נהדר לצד בלונים, שוקולדים, יין טוב, נרות ריחניים ובאופן כללי לצד כל דבר מה חגיגי – עם עדיפות למתכלה אך לא בהכרח. מכאן שניתן לרכוש זר פרחים מכמה אנשים ועדיין לדעת שהמתנה ראויה, מכובדת ומאוד מרשימה, כאשר לבסוף נציין שטוב לדעת שאת הרכישה של כלל האלמנטים המשלימים ניתן לבצע לא פעם בחנות הפרחים עצמה – כך שניתן לסגור את הפינה באופן היעיל והמהיר ביותר – שווה!

שלל סיבות לרכוש זר פרים

מדוע אנשים רבים בוחרים להעניק ואף לקבל במתנה זר פרחים? עברו על שורת הסיבות הריחניות:

  • זר פרחים מאוד משמח את הלב ויש משהו בטבעיות שלו שמשרה תחושה טובה.
  • זר פרחים מהווה מתנה מתכלה, כך שאין צורך לנקות אותו מאבק או למצוא לו מקום לאחסון.
  • זר פרחים מאיר את כל הבית.
  • למרות שמדובר באלמנט עיצובי, אין הכרח שהוא יתאים לכלל עיצוב הבית, וזאת כי גם אם הסגנון אינו נכון, הוא אינו חותם קביעות בבית.
  • לצמחים בבית יש אנרגיה מהפנטת שאינה ניתנת לביטול.

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *