עורך דין למכון הרפואי – במה הוא מתמחה?

עורך דין המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

המכון לרפואי לבטיחות בדרכים הינו גוף מטעם משרד הבריאות שמטרתו היא להכריע לגבי כשירותם לנהיגה של אנשים כאלו ואחרים אשר נשלחים ממשרד הרישוי. המלצה של המכון הרפואי בנוגע לכשירות או אי כשירות לנהיגה של האדם אשר נבדק על ידיהם, לרוב תכריע בהחלטה לגבי שלילת רישיונו של האדם או אי שלילת רישיונו. לכן, אם זומנת בשל סיבה כלשהי למכון הרפואי לבטיחות בדרכים, לבדיקה של ועדה רפואית המצויה בו, חשוב מאוד שלא תגיע לבדך אלא יחד עם עורך דין המומחה בתחום הועדות הרפואיות של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

מיהו עורך דין המתמחה בתחום המכון הרפואי לבטיחות בדרכים?

עורך דין תעבורה, המתמחה בין היתר גם בתחום המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, הינו עורך דין הבקיא בכל מה שקשור לחוקי התנועה, לעבירות תנועה ולעונשים הצפויים בגינם. עורך דין מעין זה מכיר את הנהלים ואת כל מה שהולך בתהליך זימון של אדם למכון הרפואי לבטיחות בדרכים ולכן, יודע להכין מראש אדם אשר מזומן למכון לצורך בדיקת כשירותו לנהיגה וייצוגו בוועדה הרפואית אשר תבדוק אותו. לעורך דין מסוג זה יש את ההסמכה לייצג כל אדם מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים וכן את כל הידע הרלוונטי בתחום זה אשר מסייע לאדם אשר הוא מייצג, להיות מיוצג אל מול המכון בצורה הטובה ביותר.

מדוע חשוב להיעזר בעורך דין בזימון למכון הרפואי לבטיחות בדרכים?

אם זומנת למכון הרפואי לבטיחות בדרכים, בגין סיבה כזו או אחרת, אתה חייב לדעת שעתיד הרישיון שלך עומד בידי ההחלטה אשר תתקבל במכון זה. לכן, מכיוון שלא מעט אנשים אינם יודעים לייצג את עצמם בצורה הטובה ביותר אל מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, חשוב מאוד שיעזרו באיש מקצוע המכיר את כל מה שקשור וכרוך בתחום זה. עורך דין המומחה בתחום המכון הרפואי, הוא איש המקצוע אשר יכול לסייע להיות מיוצג בצורה הטובה ביותר אל מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. כמו כן, מלבד הייצוג המקצועי, עורך דין בתחום זה יוכל לסייע לך להגיש ערעור אל מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים במידה והמכון החליט שאינך כשיר לנהיגה ובגין זאת משרד הרישוי מעוניין לשלול את רישיונך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *