משרד עורכי פטנטים – 3 טיפים לבחירה חכמה

משרד עורכי פטנטים

לאנשים רבים עולים רעיונות חד\שים לראש, ועל מנת שהרעיון הזה יישמר בצורה חוקית כרעיון ייחודי שלהם, בעל קרדיט, הקימו את משרד הפטנטים, שהוא משרד האחראי לשבץ את כל הפטנטים במקום איחד, כך שכל הרעיונות של כולם נמצאים במקום אחד. על מנת לעבור את התהליך של הפטנטים, נדרשים היזמים לעבור דרך תהליך ארוך של משרד הפטנטים. על מנת שתוכלו לעבו את  התהליך הזה בבטחה, כך שאחרים יוכלו לעזור לכם, חשוב לבקש עזרה מהאנשים שיכולים לספק לכם זאת, ותמצאו אותם דרך משרד מוכר של עורך דין פטנטים.

מהו תהליך הפטנט?

התהליך הוא שריון של רעיון מסוים במקום אחד, ועל מנת לעשות זאת, תעברו תהליך אורך. בקצרה עליו:

  • אישור ובדיקה – בשלב זה, הרעיון שלכם עובר סינון דרך הרבה פטנטים קיימים, על מנת לראות כי הפטנט שלכם הוא לא דומה לשום פטנט אחר. על מנת לעשות זאת, תצטרכו לרשום את הפטנט על גבי מסמכים, כך שיוכלו במשרד הפטנטים לראות כי הדפים שלכם אכן ייחודיים.
  • זימון מול הוועדה – הוועדה שואלת אתכם הרבה שאלות במשך כשעה רצופה, או יותר, על מנת להתרשם מהפטנט שלכם, ולדעת האם הוא מתאים להירשם כפטנט. על מנת שהפטנט שלכם יעבור, תצטרכו לעשות זאת בצורה מושלמת מול משרד עורכי פטנטים.

במה משרד עורכי פטנטים יכול להועיל לכם?

בכל השלבים של הגשת הפטנט, אתם צריכים כי הוא יהיה רשום בצורה מושלמת, ברורה ותקינה, כך שמשרד עורכי פטנטים יוכל לעקוב אחרי הפטנט שלכם, להציג אותו בפני הוועדה בצורה חוקית, כך שהם יבינו את הרעיון, ויאשרו אותו.

אילו סוגי פטנטים קיימים?

על מנת שתוכלו לרשום את הפטנט שלכם, יש 2 סוגי פטנטים שאתם יכולים לבחור, וההבדל העיקרי ביניהם הוא טווח הזמן של השייכות.. להלן הסוגים:

  • ישראלי – זהו פטנט אשר תופס רק בגבולות המדינה, זאת אומרת שאף אחד בישראל לא יכול לעשות כלום עם הרעיון שלכם.
  • בינלאומי – רעיון זה הוא רעיון שאף אחד בעולם לא יכול לתפוס אותו, והוא יהיה יקר יותר, ומשך התקופה שלו יהיה קצר יותר משל הפטנט הישראלי.
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *