שוקולדים ממותגים

שוקולדים ממותגים

אשאל אתכם את השאלה הבאה וענו לי עליה בכנות: האם מסתתר בין הבריות אדם שלא אוהב שוקולד? שלא נהנה מממתק הקקאו המענג? ואם הוא טוען שכן, אז ייתכן שהוא משקר. השוקולד הוא אחד מהממתקים הפופולאריים ביותר והוא בעל סגולות רפואיות. אכילת שוקולד מפרישה הורמונים האחראים על שיפור מצב הרוח. מלבד זאת, לאכילת שוקולד ישנה השפעה גורפת גם על הבריאות הגופנית. עוד לא רצתם כדי לקחת איזה מטבע שוקולד? קדימה!

שוקולדים ממותגים – מתנה לחגים

מדובר במתנה הקלאסית והמוצלחת ביותר. כך תוכלו להבטיח לעצמכם ולמקבל המתנה כי היא תתקבל בטעם טוב, ומתוק, וטעים. כיף! שוקולד ממותג בדרך כלל מגיע באריזה ממותגת, מעוצבת ומלאה בשיק, שהופכת את המתנה לקולעת במיוחד. הנה מספר רעיונות לשוקולדים ממותגים:

  • קופסת שימורים מעוצבת – ממש לא כפי שחשבתם. קופסת השימורים הנהדרת הזו תגיע יחד עם העיצוב והכיתוב שתבחרו ותוכל להכיל דגים מעוצבים או מטבעות. מחפשים מתנה סמלית לדייג חובבן? קופסת שימורים מעוצבת עם דגי שוקולד היא מתנה קלילה ומשעשעת שבוודאות תעלה חיוך על שפתיו.
  • פירמידת עדשים ממותגת – מתנה נהדרת וטעימה. בתוך הפירמידה המעוצבת לבחירתכם יעמדו כחיילים נאמנים העדשים הממולאים בשוקולד חלב איכותי ומשובח. בעלי עסק ומעוניינים למתג את עצמכם בקרב הלקוחות הקיימים או הלקוחות העתידיים שלכם? הפירמידה תהווה מעין כרטיס ביקור נהדר לעסק שלכם. היו בטוחים שלא ישכחו אתכם (או את העדשים הטעימים!)
  • עדשים בקופסה ממותגת – עדשים כל כך טעימים שהיינו חייבים להקדיש להם סעיף נוסף. פתרון מיתוג נהדר נוסף הוא עדשים בקופסה ממותגת. היו בטוחים שהקופסה המתכתית תוכל להיות ממוחזרת לצורך שימוש נוסף.

מדוע כדאי למתג את עצמכם באופן מקורי?

שוק העבודה הוא כה תחרותי שיש צורך למצוא דרכים ייחודיות ומקוריות להבדיל את העסק שלכם מעסקים אחרים. המציאות מראה כי עסקים רבים נסגרים בשנה הראשונה שלהם והאחוזים אינם אופטימיים גם עבור עסקים ששרדו את השנה הראשונה. מתנת שוקולד ממותגת תראה ללקוחות שלכם כי אתם מכבדים ומעריכים אותם וכי אתם עסק יוקרתי ומכובד דיו על מנת לבחור בפתרון מיתוג שכזה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *