כמוסות שמן אורגנו לטיפול טבעי במגוון בעיות

כמוסות שמן אורגנו

מהו שמן אורגנו? וכיצד ניתן לטפל בו במגוון בעיות רפואיות? לשמן ארגנו סגולות רפואיות רבות שהופכות אותו לפופולארי במיוחד. אבל מה כדאי לדעת על השמן במופלא הזה? כל התשובות בהמשך.

ראשית כל – מהו שמן אורגנו?

המילה אורגנו, מוכרת לרבים מאתנו כמילה המתארת תבלין איטלקי שניתן להוסיף לכל מנה איטלקית ולשדרג אותה באמצעותו. עם זאת בשנים האחרונות התגלה כי זיקוק צמח האורגנו לשמן מסייע למגוון בעיות רפואיות, תוך שהשמן מסייע לטיפול בהפרעות נשימה, בעיות בעיכול ובבטן, ולטיפול בזיהומים.

שמן האורגנו כך מסתבר היה פופולארי כבר לפני שנים רבות וזאת בעיקר באזורי הים התיכון, כאשר השימוש בו כתרופת פלא נעשה בעיקר על ידי יוונים שהתגוררו באזור איי יוון שם ניתן למצוא את צמח האורגנו.

אז כיצד שמן האורגנו מטפל במחלות ובעיות רפואית?

לשמן האורגנו סגולות רבות ובשל כך הוא עוזר לטיפול בפצעים, במחלות השפעת, בשיעול, בכאבי גרון, הוא מנעולה למניעת טפילי קיבה, מעולה לחילוף חומרים ולטיפול במערכת העיקול. שמן אורגנו מטפל גם בבעיות של שיעול כבד, פטריות, בקנדידה, ובמחלות עור שונות.

בנוסף ידוע השמן ככזה שעוזר לטפל בזיהומים וחיידקים, והוא יעיל למניעת מחלות חורף כמו שפעת. באמצעות השמן ניתן ליהנות מריח פה נעים, ואף לטפל באמצעו בבקטריות, וחיידקים. השמן מעולה גם לטיפול בדלקות אוזניים ובחיידק ההליקובקטור.

שמן אורגנו – טיפול מקף בשלל תחלואים

לסיכום, באמצעות שמן אורגנו ניתן לטפל בשלל מחלות, כאבים ודלקות כאשר אחת התכונות הבולטות של שמן אורגנו הוא היכולת שלו לטפל בחיידק האליקובקטור שנחשב חיידק שתוקף את הקיבה בצורה קשה. באמצעות שמן אורגנו ניתן להילחם בצורה יעילה יותר בחיידק, ובכך לשים סוף לסבל ולכאבים.

אבל היכן ניתן להשיג שמן כזה?

שמן אורגנו נמכר בחנויות טבע וחנויות טבע און ליין. על מנת לרכוש שמן בצורה טובה, יש לאתר שמן שמאושר על ידי משרד הבריאות ומאושר על ידי מכון התקנים הישראלי. בכך תוכלו לרכוש מוצר איכותי וטוב.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *