מנתח פלסטי – איך אדע מי מתאים לי?

מנתח פלסטי בכיר

כל מי שרוצה לעבור היום ניתוח פלסטי, יכול למצוא מגוון רחב של רופאים ומרפאות שם הוא יכול לקבל מידע על הניתוחים ולבצע את הניתוח בו הוא מעוניין. השאלה היא כיצד בוחרים את המנתח אצלו רוצים לעבור את הפרוצדורה.

ניתוח פלסטי זה לא עוד טיפול רפואי, זה לא דומה כמעט לשום טיפול שאנחנו מבקשים לעבור, בין אם מרצון ובין אם לא. באופן כללי, כשאנחנו נכנסים לניתוח, לא משנה מאיזה סוג אנחנו יודעים כיצד להיכנס אבל לא יודעים כיצד לצאת ממנו. העניין הוא שניתוח פלסטי בנוי אחרת, ראשית, הוא משנה סדרי עולם מבחינתנו. הרי אם אנחנו בוחרים לעבור ניתוח פלסטי באף או בכל חלק אחר בפנים, אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור, התוצאה אותה קיבלנו, איתה נצטרך לחיות או אותה נצטרך לשפר.

שנית, הרבה פעמים ניתוח פלסטי, על אף שהוא קל ופשוט, יכול לגרום לזיהומים וסיבוכים אחרים שלא ציפינו להם. בין אם זה בגלל רשלנות הרופא ובין זה בגלל שכך הגוף שלנו מגיב. מנתח פלסטי מומחה ידע כיצד לא להגיע למצב כזה ואם יגיע, ידע כיצד לטפל בו.

>>> הקליקו לפגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי בכיר

אז כיצד נדע איזה רופא מתאים לנו?

ראשית, אנחנו צריכים לבחון את הניסיון שלו וכן את סוג הטיפולים והניתוחים שהוא מבצע. אנחנו לא נרצה להיעזר ברופא שלא יכול להציע לנו טיפול ישן שכבר לא עושים היום או טיפול שאיננו מתאים לצרכים שלנו.

שנית, אנחנו צריכים למצוא רופא שיש לנו כימיה איתו, מישהו שאנחנו יכולים לסמוך עליו, מישהו שאנחנו יודעים שהוא יבצע את העבודה שלו בצורה אופטימאלית מהשלב הראשון, יסביר לנו במה מדובר וכיצד הוא מתכוון לבצע את הטיפול.

שלוש, חשוב שזה יהיה מנתח נגיש, מישהו שאנחנו יכולים לפנות אליו בשאלות, מישהו שיעניק לנו מענה לא רק רפואי אלא מעבר לכך. אחד הכלים להצלחה של ניתוחים פלסטיים הוא השקט הנפשי מסביב. בלעדיו אנחנו לא נוכל להצליח בניתוח.

ארבע, רצוי שיהיה זה רופא שעובד באזור שלנו או קרוב אלינו, שלא נצטרך להתאמץ בשביל להגיע אליו.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *