צילומי הריון מיוחדים

צילומי היריון

אין אישה שלא מתרגשת מההיריון שלה, מדובר בתקופה מיוחדת ומרגשת בחייה של כל אישה. התינוק הולך וגדל בתוכה, היא חווה שינויים גופניים ונפשיים ונשאלת השאלה – למה שלא לתעד את התקופה המיוחדת הזאת? צילומי הריון מיוחדים יכולים להוות מזכרת נפלאה מהתקופה המיוחדת הזאת בחייה של כל אימא. אלו צילומים מקוריים ומחמיאים, אשר ניתן לתלות על הקירות בחדר השינה, להוסיף לאלבום המשפחתי ובשלב מאוחר יותר, להראות לילד איך הוא נראה בתחילת דרכו. ניתן להצטלם במגוון רחב ובלתי נדלה של צורות ולוקיישנים שונים. ניתן לשלב צילומים בסטודיו מקצועי, לצד צילומי חוץ במיקומים ייחודיים ומעניינים. כל אחת בוחרת את סוג הצילומים המתאימים לה, בהתאם לרצון ולתחושת הנוחות שלה.

מספר רעיונות עבור צילומי הריון מיוחדים

כאמור, לא ניתן למנות את כל הרעיונות הקיימים בתחום, אך חשוב להדגיש כי כל אחת צריכה להחליט עבור עצמה מה נוח ומה מתאים לה. ניתן למשל להצטלם בפוזות סקסיות וחושפניות יותר, או לחילופין ללכת על מראה צנוע וביישני יותר. ניתן להצטלם בסטודיו מקצועי, עם מיזוג אוויר, תאורה מתאימה ומגוון רחב של אביזרים שונים. או לחילופין, ניתן להצטלם בחוף הים על רקע השקיעה, באמצע אימון יוגה מאתגר ואפילו בתוך הבית הפרטי שלך. מי שבוחרת להצטלם בסטודיו, תוכל לבחור אביזרים ותכשיטים שונים, בגדים ובדים מיוחדים שניתן להתעטף עימם ובכך ליצור מראה מיוחד יותר. אופציה נוספת, היא להצטלם בבגדים שלך, לענוד את התכשיטים האהובים עליך ולהביא מהבית צעיפים, כובעים, או כל פריט אחר שיכול להתאים לצילומים. ניתן לשלב בצילומים את בן הזוג ובכך ליצור תמונות רומנטיות ומשותפות. ניתן להוסיף לצילומים גם את הכלב או החתול שלכם, או לצרף את הילדים.

לסיכום, לכל אישה מגיע לתעד את ההיריון שלה, על מנת להנציח את אחת התקופות המשמעותיות ביותר בחייה. ניתן להצטלם בכל מקום, בכל לבוש ובכל תנוחה אפשרית. מעבר לצילומים הרגילים בחיק הטבע, ניתן לשלב צילומים מגניבים יותר במיקומים פחות אטרקטיביים, כמו למשל באמצע הפרדס, בזמן קטיף של פירות הדר. או לחילופין, לייצר סשן צילומים מצחיקים במטבח, תוך כדי אפייה או בישול.

לעוד מידע על צילומי הריון, לחצי כאן…

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *