עזרה חשובה עבור שני הצדדים – חברת כח אדם

חברות כח אדם

אומרים שלא ניתן לקבל דבר בחינם, אך דווקא כאשר מדובר במציאת עבודה – משימה מורכבת לכל הדעות, טוב לדעת שכן ניתן לקבל עזרה בחינם ועוד עזרה מקצועית וייעודית. במה מדובר? בהיעזרות בחברת כח אדם. חברת כח אדם הינה חברה אשר מתמחה במציאת העובד המתאים ביותר בהתאם לדרישות כל בית עסק ועסק, כאשר מראש ראוי לדעת שיש חברות כח אדם אשר מתמחות בנישת שירות לקוחות, יש חברות שמתמחות בנישת ניהול וכדומה. אי לכך לא מעט עסקים ועובדים אשר נמצאים בין עבודות, נעזרים בחברה שכזו, ולו כי מדובר בעזרה חשובה ביותר עבור שני הצדדים.

האינטרס של המעסיק

ציינו שהיעזרות בחברת כח אדם מהווה עזרה חשובה עבור שני הצדדים ואילו עתה נציין מדוע. ראשית אם נתחיל מהצד של בית העסק, נציין שחברת הכח אדם חוסכת לא מעט זמן וטעויות, וזאת כי היא מתמחת בתחום, יודעת אלו סעיפי סינון ראוי להפעיל וכיצד ניתן להתאים את דרישות החברה אל מל נתוני העובד הפוטנציאלי. מכאן שבמקום שאותה חברה תאבד זמן יקר, ובמקום שאותה חברה תשלם שכר לאדם שאינו ראוי, היא יכולה מראש להבטיח התאמה מלאה לצד תפוקה אידאלית, ולו באמצעות העזרה של חברת הכח אדם מבחינת התאמה.

האינטרס של העובד

עד כה דנו מדוע כה משתלם למגוון חברות להיעזר בשירותיה של חברת כח אדם, ואילו עתה נוסיף ונציין שגם לצד של העובד משתלם להשיג עזרה מקצועית שכזו, ולו בשל חמשת הסיבות הבאות:

  1. חברות נוטות יותר לקדם ראיונות עם עובדים שכבר עברו סינון ראשוני מקצועי.
  2. באופן שכזה ניתן להיחשף להרבה יותר אופציות תעסוקה.
  3. ניתן לקצר זמנים ובכך להפוך יותר מהר סטטוס של מובטל לסטטוס של שכיר.
  4. ניתן להתקבל למקומות עבודה שלבד לא היה ניתן להגיע אליהם.

קהל יעד

ידוע ששחברת כח אדם לרוב מוצאת עבודה לתקופה קצרה. אי לכך בין אם מבקשים לעבור מגורים אך בינתיים לעבוד, בין אם מבקשים להתנסות בסוג מסוים של עבודה ללא התחייבות ארוכת טווח, בין אם נמצאים לקראת עומס בתקופת הלימודים ובין אם אתם מתכוונים להוכיח את עצמכם לחברה שאתם שואפים לעבוד בה לאורך זמן, הרי שראוי לדעת שאת התקופה הקרובה אתם תעבירו כעובדים מהשורה, ולו באמצעות חברת כח אדם.

אינטרס משולש

חשוב ביותר לזכור שממש כפי שעובד מחפש למצוא את מקום העבודה האידאלי ביותר עבורו וממש כפי שבית עסק מבקש למצוא את העובד המתאים ביותר עבורו, כך גם חברת כח אדם מבקשת למצוא את ההתאמה הראויה ביותר, וזאת כי רק כאשר מתבצעת התאמה, חברת הכוח אדם מקבלת את שכרה, ורק כאשר נוצרת התאמה ניתן להבטיח המשך שיתוף פעולה – כך שסה"כ מדובר באינטרס משולש.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *