עורך דין לענייני משפחה

art-2101933__340[1]

זה קורה גם לכם, אבל אתם בעצם לא כל כך מבינים מה קורה. אתם מרגישים כמו בסרט בלהות, רק שהוא אמתי: מריבות בכל ערב, ריצות לבתי הספר של הילדים בעקבות התנהגות בלתי נאותה של אחד הילדים או הלילות בבית של ההורים. כן, ייתכן שגם אתם כמו רבים בישראל מבינים שאין ברירה אלא להתגרש. אבל כדי לעשות זאת בכבוד, כדי לעמוד על כל הזכויות המגיעות לכם, חשוב להתייעץ עם עורך דין לענייני משפחה.

כך תעברו את הליך הגירושים בשלום

אמת, כאשר אתם נמצאים בהליכי הגירושים, כל הבעיות עולות בבת אחת. עם זאת, יש לזכור את חשיבות השליטה העצמית. אלה כמה טיפים למעבר רגוע של הליך הגירושין:

  • בבית המשפט או בשיחות פרטיות, אל תענו באימפולסיביות. שמרו על קור רוח. אם צריך, ספרו עד 10 לפני שתענו דבר מה.
  • אם אינכם מעוניינים לפגוע בילדים, ותרו על האגו. אחרי הכול, המטרה היא שלהם יהיה טוב בסופו של דבר.
  • בחרו את האנשים שיעמדו לצדכם – אלה יכולים להיות חברים או הורים. האנשים הקרובים אליכם שיודעים לתת לכם כתף תומכת בשעות מצוקה.
  • חשבו על דרכים מהירות יותר – אינכם חייבים ללכת לבית המשפט כדי להתגרש. היום ניתן לבצע את הפרוצדורה גם באמצעות עורך דין לענייני משפחה המציע שירותי גישור.
  • וכמובן, בחרו עורך דין – לא כל איש מקצוע יכול ללוות אתכם לאורך כל התהליך המורכב. בחרו את האדם המיומן והמנוסה שיכול לעמוד לצדכם באמת ולייעץ לכם כיצד לקבל את מה שמגיע לכם, בזכות ההיכרות שלו עם הסעיפים הקטנים של החוק.
  • בחנו את כל האפשרויות – לפעמים אפשרות כמו משמורת משותפת על הילדים נראית לכם בלתי מציאותית, שהרי אינכם מסתדרים במיוחד עם בן/בת הזוג. אך אם תתעמקו בכך, תגלו שייתכן שהאפשרות הזו מתאימה לילדים שלכם.

עורך הדין שמציל את המצב

עו"ד איתמר לנדאו עוסק בתחום המשפחה במשך זמן רב ומסייע לזוגות האבודים להגיע אל האור. אמת, לא תמיד ניתן להציל את התא המשפחתי, אך לפחות אפשר להיפרד בשלום. מסיבה זו, מציע עו"ד לנדאו שירותי גישור בנוסף לשירותים הסטנדרטיים הנובעים מתוקף תפקידו כעורך דין.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *