אוכל מומלץ לקינג צ׳ארלס

קינג צ'ארלס

קבליירים אלו הם כלבים אשר יהיה ניתן להאכיל באוכל ביתי או באוכל לכלבים שניתן לרכוש בכל חנות, זאת כאשר חשוב יהיה לתת לכלב כמויות מתאימות וזאת בכדי שהוא יוכל להיות במצב בריאותי תקני. יתר על כן, יש לקחת בחשבון כי אסור לתת לכלב שוקולד בשום פנים ואופן וזאת מכיוון שזה עלול לגרום לו למוות.

 

אוכל ביתי – אופציה מועדפת ובריאה בעבור הכלב

 

במידה ותרצו לתת לקבלייר שלכם את הפינוק הגדול ביותר, דעו לכם כי כל שתצטרכו לעשות יהיה לתת לו לאכול פירות ובשר רב. הכלב שלכם ישמח בכל פעם מחדש והוא יתלהב למראה האוכל שתגישו לו. גיוון זוהי דרך מצוינת לשמור על בריאות הכלב ומזון איכותי זהו דבר חשוב לא פחות. כך שכדאי לקחת את העניין לתשומת הלב.

 

אוכל מסורתי לכלבים

 

במידה ואינכם מעוניינים להכין לכלב ארוחות מיוחדות, גם אוכל רגיל לכלבים יעשה את העבודה נאמנה. תוכלו להגיש לכלב שלכם אוכל מחנות בעלי החיים וכך הוא צפוי להיות בריא ומסופק. יתר על כן, מחיר אוכל כזה נחשב לזול במיוחד.

 

מה בנוגע למים?

 

כלבי קבלייר אוהבים לשתות הרבה מים כך שיהיה כדאי מבחינתכם לדאוג לתת להם מים מספר פעמים ביום, ככל שהם ידרשו. חשוב להיות עם היד על הדופק במיוחד כאשר מדובר בגורים.

 

אוכל לגורי קינג צ׳ארלס עד שישה חודשים

 

כאשר מדובר על גורים יהיה צריך להאכיל אותם פעמיים ביום בשליש כוס ואט אט להעלות בהדרכה לכדי חצי כוס. העלאה הדרגתית בכמות האוכל תאפשר להביא לכדי כך שהגורים יוכלו לגדול בצורה תקינה ובריאה והם יהיו שמחים במהלך גדילתם.

 

האחריות שלכם תהיה לוודא כי אתם דואגים לכלב שלכם ובצורה ההדוקה ביותר וזאת על מנת להבטיח שהוא יוכל להיות שבע רצון ושמח בכל יום בחייו. אין מדובר בעניין מורכב ובסופו של יום בעזרת מעט אחריות כל אחד מכם יוכל לגדל לעצמו כלב חזק ובריא אשר יהיה לו לחבר למשך שנים רבות. אז בחרו באוכל המתאים ותתדאגו לכלב שלכם בכל יום מחדש!

לעוד מידע על כלבי קינג צ'ארלס, לחצי כאן…

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *