לבנת יוגה, מזרן יוגה ושלל ציוד שכל מתאמן זקוק לו

לבנת יוגה

יוגה היא שיטת אימון שהתפתחה לפני אלפי שנים במזרח הרחוק, כאשר את שיטת האימון אימצו בעשורים האחרונים מגוון אנשים בארץ ובעולם שרוצים לשפר את אורח החיים שלהם, לשפר את גמישות גופם, ואף להפטר מכאבים כרוניים.

כיום ישנן מגוון סוגים של אימוני יוגה ביניהם: ״האטה יוגה" שהיא שם כולל למגוון אימוני יוגה שעובדים על הגוף, ו"בהקטי יוגה" שעובדת על התודעה ופחות על תרגול פיזי.

אם אתם מתרגלים יוגה על בסיס קבוע או רוצים להתחיל לתרגל יוגה בצורה פיזית בין אם מדובר בתרגול אישי, בקבוצה או דרך סרטונים – חשוב שתכירו את הציוד שדרוש לתרגול יוגה בצורה הנכונה ביותר.

לבנת יוגה

מהו הציוד שדרוש לתרגול יוגה?

כאשר מתרגלים יוגה לרוב משתמשים בכמה אביזרים ביניהם:

מזרן יוגה – מזרן יוגה בעוביים שונים הינו הכרחי לתרגול יוגה מפני לפגוש באברי הגוף. את המזרן מניחים על הרצפה ועליו עובדם בעדינות.

לבנת יוגהלבנת יוגה משמשת למגוון תרגילים שונים, והיא מועילה גם לפילאטיס וגם לתרגול יוגה. באמצעות לבנת יוגה ניתן לבצע תרגילים לחיזוק שרירי הליבה ואף לתרגול פיזיותרפיה.

כרית קטנה – כריות ליוגה ישנם בגדלים שונים ובעיצובים שונים כאשר כריות היוגה נועדו להנחה מתחת לצוואר או לראש, וגם לישיבה נוחה יותר בעת תרגול יוגה בישיבה וכמו גם לתרגילי הרפיה ומדיטציה.

גומיית התנגדות – גומיית התנגדות היא כזאת שבאמצעותה ניתן לבצע מתיחות והתנגדות בהפעלת שרירי שונים בגוף בעת התרגול. כיום ישנן גומיות התנגדות בגוונים שונים כאשר כל גוון מעיד על מידת הקושי של הגומייה.

התחלת תרגול יוגה

על מנת להתחיל לתרגל יוגה מומלץ להתחיל בלימוד יוגה בכיתות קטנות. לאחר שתתחילו ללמוד את יסודות היוגה ואת סוגי היוגה השונים, תוכלו לבחור לכם את השיטה המתאימה לכם ביותר ולתרגל אותה אפילו באופן עצמאי.

בנוסף חשוב לדעת כי יוגה היא לא רק אימון, אלא גם דרך חיים ולכן חשוב להמשיך לחקור את סודות היוגה ואת התמורות שהיא יכולה להקנות לגופכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *