חינה באשדוד- היכן הכי כדאי?

חינה באשדוד

יהודי עדות המזרח אימצו את טקס החינה שהגיע אלינו ממגוון מקורות. החל ביבשת אפריקה, דרך הודו ועד לתקופת המקרא התנכית. טקס החינה מסמל מעבר מעולם הרווקות אל חיי זוגיות של זוג נשוי והוא נפרש על מספר ימים טרם החתונה. במסגרת טקס החינה מורחים חינה בצורה של מטבע על כפות הידיים מה שמסמל שפע. ישנם מנהגים מגוונים שמשתנים לפי העדה, אולם כל המוזמנים לטקס נועדו לזמן לזוג הטרי והמאושר שפע.

חגיגות חינה באשדוד

המנהג המקובל על פי רוב העדות הוא לקיים חגיגה מפוארת לקראת החתונה וטקס החינה. בזמן שבוחרים מקם לחגיגות החינה אם כן יש לבחור מקומות שיעניקו תחושה ואווירה של שפע גם מבחינת החלל וגודלו והן ברמת השירות, האירוח של צוות המקום במסגרת אירוע החינה. בחלק מהעדות נהוג לחגוג את טקס החינה בנפרד מן הגברים ויש עדות אחרות שבהן מקובל לחגוג יחד עם כל בני המשפחה והחברים. להבדיל מסוגים אחרים של חגיגות, במהלך החינה יש לספק מרחב גדול עד כמה שניתן על מחיר תחושת האינטימיות.

חינה באשדוד

בחירת מקום נכון לטקס החינה באשדוד

על כן יש לבחור מקום גדול יחסית ובהתאם לכמות האנשים שעתידה להגיע אל טקס חינה באשדוד. חגיגות החינה נשענות בעיקרן על טקס החינה בנוסף למנהגים אחרים המקובלים בעדה של המשפחה. על כן, יהיה צורך לדאוג לחינה עצמה, למגוון תלבושות ססגוניות, תכשיטים מקוריים ועוד רבים. אנשים שמתכננים חגיגות חינה באשדוד, צריכים להבין תחילה כי העיר אשדוד יכולה לענות על כלל צרכיהם בצורה הטובה ביותר. בין אם מדובר באולמות אירועים לעריכת טקס החינה ובין אם מדובר בפרטים יותר קטנים שיכולים להפוך את הטקס לחגיגה בלתי נשכחת.

כיצד לשדרג את טקס החינה?

הבסיס של החגיגה כאמור הוא טקס החינה עצמו אולם ניתן לשדרג את החגיגה ולהותיר טעם של עוד על ידי הפקה של מסיבה מוצלחת ומושקעת במיוחד. כך למשל ניתן ואף מומלץ להזמין תקליטן, לדאוג לכיבוד איכותי ומסורתי שיוגש בחינה, לקנות תכשיטים אותנטיים וכן לשלב אטרקציות או צוותים מקצועיים לארגון חגיגות חינה באשדוד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *