זמר מרגש לחופה

זמר מרגש לחופה

אין ספק כי רגע השיא של כל חתונה נעוץ בחופה. אומנם רוב האורחים זוכרים בסוף את טיב הקייטרינג, את רמת העיצוב של המקום או את השמלה של הכלה, אך מדובר על נושאים תפלים לעומת הרגע המרגש שבו הזוג נשבע להיות שם אחד בשביל השני, לעזור בעת צרה ולקשור את הגורל שלהם זה בזו. על מנת להדגיש את הרגע המרגש הזה, ולגרום אפילו לאורח האדיש ביותר להזיל דמעות של אושר והתרגשות, יש צורך להזמין זמר מרגש לחופה. אומנם במשך כל האירוע יש מוסיקה שמחה וקצבית, אך החופה נחשבת לרגע מרגש ועוצמתי, שכדאי להדגיש אותו בצורה מיוחדת. תארו לעצמכם כלה, הצועדת לכיוון החופה תחת הליווי של שיר עוצמתי שזמר בעל קול מרטיט ובלתי נשכח שר במיוחד עבורה. מדובר על רגע מרגש, שכל אורח יזכור ולא יצליח לשכוח.

למה כדאי להזמין זמר מרגש לחופה?

כמעט ולא ניתן היום למצוא זוגות שעורכים אירוע של חתונה, ובחורים לעלות לחופה בשקט גמור. כמעט כל הזוגות מתלבטים במשך שעות, ימים ואף שבועות לגבי השיר שילווה את העלייה שלהם לחופה. אך רובם לא לוקחים בחשבון את ההבדל שקיים בין השמעת השיר ברמקולים, לבין זמר בשר ודם שיעמוד לפני החופה ויברך את הכלה באמצעות הקול המהדהד שלו. אין ספק כי למוסיקה חיה יש את הקסם המיוחד שלה, ולכן כדאי להשתמש בה ברגע המיוחד ביותר בחייכם. הזמר יכול לשיר את אחד משירי ארץ ישראל הנוסטלגיים של פעם, שיר עכשווי ומודרני יותר, או שיר קלאסי ומרגש כמו 'לו יהי', 'רק תפילה' או 'שאו שערים'. כמובן שכל השירים מלויים בקלידים, כלי מיתר, מקהלה וכדומה. בצורה כזו, ניתן להבטיח את הביצוע המושלם ביותר לכל שיר ולהעביר את ההתרגשות העוצמתית הזו לכל האורחים באולם.

לסיכום, זמר מרגש לחופה כמו סיימון כהן יכול לשדרג בצורה משמעותית את כל האירוע, להוסיף לה נופך מיוחד ובלתי נשכח. חשוב כמובן לבחור בזמר מקצועי ואיכותי, בעל קול מיוחד ושנים של וותק וניסיון בתחום. מומלץ לשמוע הקלטות של הזמר, על מנת להבין את רמת המקצועיות שלו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *