פרסום בגוגל או קידום אורגני

פרסום בגוגל או קידום אורגני

אנשים רבים שמעוניינים לקדם ולשווק את העסק שלהם, מתלבטים קשות בשאלה מה עדיף – פרסום בגוגל או קידום אורגני? מי שיש לו את הזמן, הסבלנות והידע לבצע את הקידום בצורה עצמאית, יכול כמובן לבצע קידום אורגני, להעלות תכנים, לייצר קישורים רלוונטיים וכדומה, ובכך ליהנות מהתוצאות בטווח הרחוק. כמובן שיש צורך להשקיע בכך לא מעט זמן ואנרגיות, היות ומדובר על משימה לא פשוטה שדורשת מחשבה, ידע והבנה של עולם הקידום. חשוב לדעת, כי ישנן פעולות שיגרמו לגוגל להחרים את האתר שלכם, דבר שיזרוק אתכם לתחתית עמוד התוצאות. לכן עדיף להיזהר, ומי שלא מכיר את התחום, עדיף לו להיעזר בשירותיו של איש מקצוע מיומן ומקצועי, שמכיר את העבודה ויודע כיצד לבצע אותה על הצד הטוב ביותר.

פרסום בגוגל או קידום אורגני – שאלת השאלות

כאמור, מי שמעוניין לבצע קידום אורגני לאתר שלו, חייב לדעת כיצד לגשת למשימה וממה להימנע. הדבר נכון כמובן גם לגבי קידום ממומן, או בשמו השני – פרסום בגוגל. במקרה הזה, מדובר למעשה על שימוש ב – Google Adwords, אשר נחשב לאחת משיטות הפרסום היעילות והאפקטיביות ביותר בשנים האחרונות. כמובן שכל אחד יכול לנסות את מזלו, ללמוד את צורת העבודה עם המערכת ולבצע קידום ממומן בצורה עצמאית, אך על מנת להצליח ולהגיע לתוצאות הרצויות, עדיף להיעזר בשירותיו של איש מקצוע מיומן ומנוסה המתמחה בתחום. אדם מסוג זה ידע לבחור את המחיר הנכון לכל קליק, הוא ידע כיצד לנסח את המודעה בצורה הנכונה ביותר וידאג לעמוד נחיתה ברמה הגבוהה ביותר. בצורה כזו, כמות הלידים תעלה בצורה משמעותית, כמות הלקוחות של העסק תגדל והפרסום ישתלם.

לסיכום, פרסום בגוגל מאפשר ליצור קמפיין פרסומי אפקטיבי, הפונה בצורה ממוקדת לקהל היעד הרלוונטי ביותר. התוצאות של הקמפיין נראות בשטח תוך זמן קצר, כאשר עלות הקמפיין יכולה להיות נמוכה ולהגיע לעשרות שקלים בודדים ביותר. לעומת זאת, קידום אורגני לוקח זמן רב יותר, התוצאות נראות בשטח רק לאחר מספר חודשים ויש צורך בלא מעט זמן והשקעה במהלך הדרך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *