פיפי בעמידה לנשים – כן זה אפשרי

פיפי בעמידה לנשים

ישנם מצבים בהם גם נשים צריכות להתפנות בעמידה. לא מדובר על מצבים טבעיים רגילים, אך הם קיימים ועל כן, הן צריכות להשתמש באלמנטים ואביזרים שיכולים לעזור להן.

אפשר לחלק את המצבים האלה לשניים, המצב הראשון שלא מעט נשים נתקלו בו במהלך חייהן, מתרחש כשהן נמצאות בטבע ואין להן אפשרות ללכת לשירותים. זה קורה כשהן מטיילת, שהן יוצאות לפעילות ספורטיבית ועוד. נשים רבות נאלצות לעשות פיפי בעמידה, זה לא תמיד נוח להן, אך זה הכרחי במקום להתאפק.

המצב השני הוא רפואי. כאשר הן אינן יכולות ללכת לשירותים. זה יכול לקרות כשהן מרותקות למיטה או מכל סיבה אחרת. על מנת להקל עליהן, יש להשתמש באמצעים ועזרים שונים שיאפשרו להן לבצע פיפי בעמידה. כאן המקום לומר, אותם אביזרים ועזרים אמורים להתאים לאישה פר מצבה, וחשוב לא פחות לדעת, אותם אמצעים ואביזרים, יכולים להיות הן בשימוש של מרפאות, בתי חולים ומוסדות אחרים, והן לצורך שימוש פרטי על פי הצורך.

דוגמא טובה לאביזר שכזה הוא משפך מיוחד, אשר דרכו ניתן להעביר את השתן בזמן שהאישה עומדת. כך במקום לשבת על אסלה ציבורית נניח או במקום שיהיה צורך ללכת אל השירותים להתפנות, אפשר לבצע את השתן בו במקום. מן הסתם, במקרה הראשון אפשר לעשות את זה כשנמצאים מעל האסלה או בשטחים פתוחים, לעומת זאת, במקרה השני, יש לבצע זאת מעל דלי או כלי קיבול אחר אליו ייכנס השתן.

יש להדגיש, בשנים האחרונות יותר ויותר נשים נדרשות לשימוש במתקנים מסוג זה, משפכים אשר מיועדים לביצוע פיפי בעמידה, מאחר ויותר נשים יוצאות לפעילויות ספורטיביות, לפסטיבלים בשטח, הופעות, קמפינג ומקומות אחרים. כמו כן, בתי חולים ומוסדות אחרים, משקיעים יותר בשימוש באביזרים אלו.

כמו כן, חשוב מאוד, אחרי שמשתמשים במתקן שכזה, רצוי מאוד לנקות אותו, על מנת לשמור שיהיה ניתן להשתמש בו שוב בהמשך. רצוי מאוד לנקות אותו עם מים חמים וסבון, ולשמור אותו עד לשימוש הבא, בין אם הוא יתבצע בטבע או בכל מקום אחר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *