מנתח פלסטי

מנתח פלסטי

היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים אשר מעוניינים לעבור ניתוח פלסטי. מדובר כמובן גם על נשים וגם על גברים, המעוניינים לשדרג את המראה החיצוני שלהם ולהרגיש יותר בנוח עם הגוף שלהם. הגורם החשוב ביותר להצלחת הניתוח, הוא בחירת מנתח פלסטי מקצועי ומיומן, אשר ידע כיצד לבצע את הניתוח בצורה המיטבית ביותר. לכן חשוב לא למהר, אלא לקחת את הזמן הדרוש לצורך מציאת המנתח המקצועי והמנוסה ביותר בתחום. חשוב לבדוק את הוותק של הרופא בתחום הכירורגיה הפלסטית, לבקש לראות תיק עבודות של ניתוחים קודמים וכמובן להיעזר בהמלצות וחוות דעת של לקוחות קודמים.

כיצד יש לבחור מנתח פלסטי?

קודם כל, חשוב לבחור מומחה בכירורגיה פלסטית, היות ורק מי שיש לו תעודת מומחה ממשרד הבריאות, יכול להעיד על עצמו בתור מנתח פלסטי ברמה הגבוהה ביותר. רק מי שיש לו תעודת מומחה, עבר את ההכשרה הארוכה והיסודית ביותר בתחום, ויש לו את הידע והכלים הדרושים לצורך ביצוע של ניתוחים פלסטיים ברמה המקצועית ביותר. למרבה הפלא, כל רופא בארץ יכול לפי החוק לבצע ניתוחים פלסטיים, למרות שאין לו את ההכשרה וההתמחות המתאימה לכך. מספיק שיש לו רישיון לעסוק ברפואה, על מנת לבצע ניתוחים פלסטיים ואסתטיים שונים. במצב הנוכחי, כל רופא אף אוזן גרון, למשל, מסוגל לפי החוק לבצע ניתוחי אף, הגדלת חזה וכדומה. לכן חשוב לבדוק היטב מהי ההתמחות של הרופא, על מנת שלא להפוך לשפן הניסיונות שלו. מדובר על תחום מאוד רווחי, ולכן רופאים רבים פולשים אליו עקב סיבות כלכליות. חשוב להגיע לפגישת הייעוץ על מנת לקבל מידע מקיף לגבי הניתוח, תופעות הלוואי האפשריות וכמובן על מנת להתרשם מהרופא.

לסיכום, לא פשוט היום למצוא מנתח פלסטי מוכשר ומיומן, שעבר הכשרה מלאה ויסודית בתחום. ניתן למצוא לא מעט מנתחים שאומנם פועלים בהתאם לחוק, אך אין להם את הראיה המרחבית הדרושה למנתח פלסטי מוביל. לכן חשוב תמיד לבדוק אילו תעודות תלויות על הקיר של הרופא, כמה זמן הוא כבר עוסק בתחום ולהיעזר בהמלצות של חברים, מכרים ורשתות חברתיות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *