בית אבות

בית אבות

ישנם לא מעט קשישים סיעודיים אשר דורשים טיפול בסיסי ורפואי באופן שוטף ויומיומי. לא תמיד ישנם בני משפחה אשר יש ביכולתם לספק לקשיש את צרכיו הבסיסיים והרפואיים ולכן, כיום מוצעים עבור כל קשיש מבחר בתי אבות הפרושים ברחבי הארץ. הבחירה בבית אבות נאות השרון, בית אבות מסור ומוצלח, תסייע לכל קשיש הזקוק לטיפול מסור לקבל אותו בצורה הטובה ביותר. מכיוון שהקשיש הסיעודי הוא חסר ישע ולא תמיד ביכולתו לספר לבני משפחתו כיצד הוא מרגיש, הרי שבני המשפחה של הקשיש צריכים לבחור בקפידה את בית האבות עבורו ולדאוג שהוא יהיה המקום האידאלי מכל הבחינות.

מהו בית אבות?

בית אבות הוא מתחם מגורי המיועד עבור קשישים במצב סיעודי. בבית האבות עוד צוות רפואי מסביב לשעון וצוות טכני, אשר תפקידם הוא להעניק באופן שטוף את הטיפול הרפואי הדרוש לקשיש מתוקף מצבו הרפואי ולדאוג לכל צרכיו. בית אבות איכותי הינו בית אבות אשר שם דגש משמעותי על רווחת הקשיש, על הרגשתו ועל הנוחות שלו. לא תמיד קל למשפחתו של הקשיש לבחור עבורו בית אבות. הידיעה כי הקשיש יבלה את רוב ימיו בבית האבות ויהיה נתון לחסדיהם של זרים, היא לא פשוטה עבור רבים. אך בבחירת בית אבות מומלץ, המכיל צוות מסור, מקצועי ואחראי ושגרת יום נעימה עבור הקשיש, תוכלו לדעת שהאדם האהוב לכם נמצא בידיים טובות ומקבל את הטיפול המסור ביותר שיכול להיות.

כיצד בוחרים בית אבות

כאמור, בחירת בית אבות זוהי לא מלאכה פשוטה. בני משפחה אשר מחליטים להעביר אדם קשיש הקרוב לליבם לבית אבות, לא פעם עושים זאת בלב כבד. לכן, בטרם בוחרים בית אבות עבור הקשיש, חשוב מאוד לבדוק את בתי האבות המומלצים ביותר, המוצעים כיום באזורי הארץ השונים. בדיקה פיזית של בית האבות היא חשובה מאוד. לא די בהמלצות שקיבלתם בכדי להכריע בנוגע לבית אבות כזה או אחר. חשוב להגיע למקום, להתרשם מהאופן שבו הוא נראה, מהתנאים שבהם הקשישים חיים, מסדר היום של הקשישים, מהצוות אשר פועל במקום,  מהפעילות השגרתית והיומיומית, מהניקיון והאסתטיקה במקום ועוד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *