טבעות יהלום מיוחדות

טבעות יהלום מיוחדות

טבעות יהלום קלאסיות הן כאלה שנושאות עמם יהלום סוליטר והוא יהלום שמשובץ באמצע הטבעת והוא בולט מתוכה. יהלום מסוג זה נחשב קלאסי ומרשים בעיקר משום שהוא מקנה מראה מסורתי ועתיק, אך גם כה אשר נוצץ לכל כיוון ומקנה תחושה יוקרתית.

עם זאת ישנם רבים שמחפשים אחר טבעת יהלום ייחודית עם עיצוב שיש בו איזה שינוי או טוויסט שהופך את הטבעת למיוחדת? אז אילו דוגמאות ישנן לטבעות יהלום מיוחדות?

כיום בשל מגוון הרשתות, המעצבים, החנויות והאתרים באינטרנט ניתן לבדוק ולהכיר שלל טבעות יהלום ייחודיות, ביניהן:

טבעות עם יהלומים צבעוניים  – טבעות בעלות שיבוץ של יהלומים צבעוניים הפכו בשנים האחרונות לפופולאריות במיוחד. טבעות מסוג זה אינן משובצות ביהלום השקוף המסורתי אלא שהן מתהדרות ביהלומים בגוונים שונים ומעניינים כמו: יהלומים וורודים, יהלומים כחולים, סגולים, צהובים ואפילו שחורים. היכולת להתאים את יהלום לצבעים אהובים הופך את עולם טבעות היהלומים למשהו אינסופי שבו האפשרויות בלתי מוגבלות.

טבעות בעיצוב ייחודי – כפי שהזכרנו טבעת קלאסית היא כזאת במעוצב ביהלום סוליטר בודד במרכזה. עם זאת כיום ישנם עיצובים ייחודים של טבעות יהלום כמו טבעו טריו בעלות 3 יהלומים במרכז, טבעות יהלומים מלאות יהלומי זירקוניה קטנים, טבעות בעיצוב ייחודי של שילוב יהלומים קטנים וגדולים, טבעות יהלום וינטג' ושלל טבעות בעלות עיצובים מקוריים שקשה להתעלם מהם.

טבעות עם סוגי זהב שונים – כדי לגוון ולהתאים את סוג הזהב לאצבע וגם לדאוג שהטבעת תהיה ייחודית ניתן לבחור סוג זהב לא שגרתי. כיום ישנם מגוון סגסוגות של זהב ומתכות למראה טבעת מושלם, כמו טבעות זהב צהוב, זהב כתוב, זהב לבן תוך שניתן למצוא טבעות בעלות מתכת או זהב שחור.

לסיכום, אם אתם רוצים לבחור טבעת ייחודיות, זה הזמן לקבל השראה מאתרי אינטרנט ומגזינים ולנסות לבחור את הטבעת המושלמת אך גם המיוחדת ביותר עבורכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *