הכירו את שירותי האריזה של המובילים

שירותי אריזה

כבר שנים רבות ששירותי הובלה לא מתחילים ונגמרים בהעמסה ופריקה של התכולה שלכם. כיום, אתם יכולים לעבור דירה או להעביר את המשרד שלכם בקלות יתרה. אם פעם מעבר היה מצריך מכם לעבוד פיסית ולהפסיד ימי עבודה, הרי שעם השירות הנלווה להובלה של שירותי אריזה, אתם עוברים דירה בראש שקט מבלי לעשות דבר. אז מדוע גם לכם כדאי להסתייע בשירות נלווה של אריזת הדירה?

1.חיסכון אדיר בזמן לקראת ההובלה

כשאתם עוברים דירה יש לכם לא מעט על הראש: בירוקרטיות עם הרשויות, חתימה על מסמכים, הרשמת הילדים למסגרות חדשות וסידור מחדש של לוחות זמנים. הדבר האחרון שתצטרכו על הראש שלכם? את אריזת הדירה. כשבוחנים את מעבר הדירה כפרוייקט אחד, מגלים כי החלק המשמעותי ביותר הוא החלק של האריזה המצריך מכם השקעה רבה בזמן. צוות אורזים שיגיע אליכם מטעם חברת ההובלות יוכל לארוז עבורכם את כל הבית ולחסוך מכם טירחה רבה.

2.אריזה חסכונית שתחסוך לכם כסף

גם אם כבר עברתם דירה בעבר, סביר כי אתם לא מיומנים באריזה מקצועית ובעיקר חסכונית. צוות האורזים שיעינק לכם את שירות האריזה ויארוז לכם את הדירה, יארוז את כל החפצים שלכם בצורה חסכונית עם ניצול אידיאלי של הארגזים. מדוע חשוב כל כך לנצל את גודל הארגזים במעמד האריזה? מאחר ושירות ההובלה שלכם מתומחר בין היתר על פי מספר הארגזים, כך שהנוסחה פשוטה: ככל שיעלו על משאית ההובלה פחות ארגזים, כך ההובלה תעלה לכם פחות כסף.

3.עטיפת הפריטים השבירים בצורה קפדנית יותר

אריזה עצמאית של הדירה שלכם על ידכם, היא אריזה המתבצעת המון פעמים תחת לחץ של זמן: אתם צריכים לחלק את עצמכם בין כמה וכמה מטלות, עד לכדי מצב שסביר כי לא תעניקו תשומת לב מלאה לפריטים מיוחדים שיש לארוז כמו פריטים שבירים. התוצאה? אתם עלולים לפרוק את הארגזים בדירה החדשה ולגלות כי צלחות ההגשה שבורות ואיתן גם מזכרות הפורצלן האהובות עליכם. צוות האורזים מיומן באריזה, כך שהוא ידאג לעטוף את כל הפריטים השבירים בשכבה של נייר עבה ולאחר מכן בניילון למניעת סדקים ושברים.

4.סימון הארגזים לטובת פריקה נוחה יותר

אריזה עצמאית שלכם הינה אריזה המתבצעת תחת לחץ, זוכרים? מנגד, צוות האורזים המקצועי לא עובד תחת לחץ, אלא על בסיס דבקות במטרה שהינה מקצועיות חסרת פשרות. צוות האורזים לא רק ידאג לאריזת הפריטים שלכם, אלא גם לסימון הארגזים. כל ארגז שיארז על ידי הצוות יסומן במספר ותיאור של התכולה. המטרה? לאפשר לכם לפרוק את התכולה בצורה נוחה יותר. כמו כן, בעת שהארגזים ממוספרים, ניתן לעקוב אחריהם במעמד הפריקה בבית החדש וכך להבטיח כי כל הארגזים הגיעו מבלי שנותר שום ארגז מאחור.

באפשרותכם לבחור גם קונספט לאריזה: אריזה על פי סוגי התכולה או אריזה על פי חדרים. ההמלצה היא לארוז על פי סוגי החדרים, כך שהפריקה תהיה לכם קלה יותר מבלי שתצטרכו להעביר פריטים שונים מחדר לחדר.

5.לא צריכים לעבוד פיסית

ודבר חשוב לא פחות: אריזת הבית, בעיקר במקרים בהם הדירה שלכם הינה דירה גדולה, הינה אריזה המבוססת על עבודה פיסית מרובה. עליכם לסחוב דברים, לנקות אותם, לארוז אותם ולהזיז ארגזים ממקום למקום בבית. התוצאה? תשישות רבה וזאת עוד לפני שבכלל עברתם דירה. על כן, כדאי להעביר את המלאכה המורכבת לצוות מקצועי של אורזים שיוכל לארוז עבורכם את הבית בסטנדרט הגבוה ביותר! כך, עוברים דירה בראש שקט.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *