עו"ד לרשלנות רפואית בתקופת ההריון

עו"ד לרשלנות רפואית בתקופת ההריון יכול לסייע לכל מי שחוותה מקרה של רשלנות רפואית, דבר שפגע בה או בעובר שלה. חשוב להבין כי כאשר מדובר על רשלנות רפואית הקשורה לתקופת ההיריון, מדובר למעשה על אחד מהמצבים המסובכים ביותר בדין הישראלי.

לא פשוט להוכיח כי נזק שנגרם לעובר או לאם במהלך תקופת ההיריון, משויך באופן ישיר לצורה שבה נהג הרופא או הצוות הרפואי במרפאה או בבית החולים. כדאי לדעת כי ניתן להגיש את התביעה במשך 7 שנים בלבד, לכן מומלץ להתייעץ עם עו"ד דוד פייל שמתמחה בתחום כדי לקבל את התמונה הברורה ביותר של המצב ושל סיכויי הזכייה בתיק. במהלך ההיריון כל אישה אמורה לעבור סט של בדיקות, כדי להפחית את הסיכון להתפתחות של מומים בעובר. במידה ואחת הבדיקות יוצאת לא תקינה, אחריותו של הרופא לעדכן בכך את האם, להסביר לה את ההשלכות של הדבר ולשלוח אותה לבדיקות נוספות.

כל מה שחשוב לדעת לגבי עו"ד לרשלנות רפואית בתקופת ההריון

רוב מקרי הרשלנות הרפואית מתמקדים במצב שבו הרופא היה אמור לאתר את המום בעובר ולעדכן על כך את ההורים, כדי שיוכלו להחליט בצורה שקולה האם להפסיק את ההיריון או להמשיך אותו תוך כדי הבנת ההשלכות שבדבר. מקרים של רשלנות רפואית, הם מקרים שבהם הרופא לא איתר את המום המדובר, והעובר נולד עם בעיות רפואיות קשות. חשוב לציין, כי אם מדובר על מומים זניחים כגון עובר שנולד ללא אצבע, רוב הסיכויים שלא ניתן יהיה לזכות בתיק כזה. אך אם מדובר על מום שמשפיע בצורה דרסטית על איכות החיים של התינוק ושל ההורים שלו, ישנו סיכוי גבוה לזכות בתביעה ולקבל פיצויים. חשוב להתייעץ עם עורך דין ולהתחיל את התהליך כמה שיותר מהר, היות ומדובר על תהליך מורכב שלוקח לא מעט זמן. המטרה היא לקבל פיצויים שיוכלו לשפר את איכות החיים של הילד ושל ההורים שלו.

לסיכום, עו"ד לרשלנות רפואית בתקופת ההריון יכול לספק ייעוץ מקצועי בתחום, להעריך את סיכויי הזכייה בתיק ובמידת הצורך לסייע באיסוף המסמכים הדרושים ולספק ייצוג מקצועי בבית המשפט.

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *