ספות

living-2882718__340

מראה הבית שלנו הוא למעשה כרטיס הביקור שלנו, אותו אנו מציגים לאורחים המגיעים הביתה. בית מושקע משאיר תחושה נעימה ורצון לבקר שוב. למעשה, בעידן הפוסט מודרני לבית יש הרבה יותר ממשמעות של מקום מגורים. הבית מהווה את הפינה האישית והאינטימית שלנו, המקום אליו אנחנו חוזרים בסוף כל יום דינמי ומתיש, המקום בו אנחנו יכולים להניח את הראש, לפגוש את האהובים עלינו, לנוח אתם ולעשות את הפעולות האהובות עלינו בלי לחץ.

בחירה נכונה של רהיטים תשפיע רבות על האופן שבו ייראה הבית שלנו ועל התחושה שתהיה לנו בבית. באופן זה, בית מושקע הוא בית שנשמח לחזור אליו בסוף יום עבודה, נוכל ליהנות ממה שיש לו להציע לנו, נבחר את הרהיטים המתאימים עבור עצמנו, ניקח בחשבון את כל הפרמטרים הנדרשים כדי ליצור לעצמנו את בית החלומות. 

הבית או הפינה האישית שלנו צריכים להיות מתאימים לצרכים האישיים שלנו. כך למשל, מי שאוהב "להישפך" על הספות בסוף היום יעדיף כאלה שאפשר לישון עליהן וגם לראות מהן טלוויזיה. אחרים אשר מעדיפים בית מעוצב ומרשים, יבחרו דווקא ספות שהמוטיב המרכזי שלהן הוא לא הנוחות אלא המראה החיצוני.

כך או כך, חשוב ביותר להקפיד על בחירה של ספות אשר תשרת אתכם למשך שנים רבות. ספות ברמת גימור גבוהה, ספות מתוצרת מוכרת, העשויות חומרי גלם איכותיים – כל אלו הינם גורמים שיש לשים אליהם לב בעת רכישה של ספות חדשות לבית. אמנם, לא תמיד ניתן לדעת במעמד התצוגה את האיכות של הספות, אולם יחד עם זאת, רצוי לערוך מחקר קצר על כל סוג של ספות, על חברות שונות המציעות את מרכולתן, על סוגים שונים של רהיטים אשר יוצרו על ידי אותה חברה ועוד.

באמצעות עריכה של סקר שוק מתאים תוכלו למצוא את הספות המתאימות ביותר לצרכיכם, וזאת מבלי להתפשר על איכות הייצור, על מראה הספות, על ההתאמה שלהן למידות הדרושות לכם , איכות הישיבה ועוד. החשוב מכל הוא לא לבחור ספות בהיסח הדעת או מתוך פזיזות – על מנת להימנע מהשקעה של כספים לשווא.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *