קריינות באנגלית

קריינות באנגלית

בתור בעלי עסק אשר מבקשים לפרסם מוצר מסוים או להכין סרטון תדמית, סרטון שירות או כל סרטון אחר, וכן בתור אנשים שמארגנים אירוע כזה או אחר, אנחנו נדרש להשתמש בקריינים אשר יפנו אל הקהל. לעיתים מסוימות, קהל היעד שלנו לא יהיה בהכרח דובר עברית אלא דובר אנגלית, ואז אנחנו נצטרך לחפש מומחים בקריינות באנגלית.

מאחר ובישראל, אנגלית נחשבת כמעט לשפה שנייה, שפה אשר לומדים אותה מגיל מאוד צעיר בבתי ספר ומרבית התרבות שלנו בנויה על שפה זו, אנחנו לא נתקשה למצוא דוברי אנגלית ברמה של שפת אם, וכן אנחנו לא נתקשה למצוא עולים חדשים מארצות דוברי אנגלית, בין אם זה ארצות הברית, בריטניה, אוסטרליה או מדינות אחרות.

מה שכן, עצם זה שמדובר בדוברי אנגלית, לא מבטיח בהכרח שמדובר בקריינים ולכן אנחנו צריכים לעבוד עם חברה שמתמחה בעבודת קריינות ומעסיקה קריינים דוברי אנגלית, כמו כן, אנחנו צריכים לערוך מבחנים ובדיקות בטרם נחליט אם לשכור גורם מסוים לעבודה. הרי אנחנו נרצה לדעת שאכן מדובר בקריינים ברמה גבוהה שיוכלו לספק לנו את המידע הנדרש.

במסגרת מבחנים ובדיקות אלו, אנחנו נבחן מספר נקודות. למשל, אנחנו נבחן כיצד הדובר או הדוברת מדברים באנגלית, בין אם זה כשהם צריכים להקריא משהו מן הכתב ובין אם זה כשהם צריכים לומר משהו רנדומאלי. כך אנחנו נוכל לדעת, האם הם יכולים להתבטא באופן חופשי, דבר שנדרש לא פעם מפי קריינים.

כמו כן, אנחנו נבדק את יכולות הדיבור שלהם באנגלית, ובמיוחד טקסטים שקשורים לנושא בו אנחנו עוסקים ואותו הם יידרשו לומר. חשוב לבדוק האם הם מסוגלים לדבר באנגלית ברורה, רהוטה, באופן שקל מאוד להבין אותם, גם כשהם נמצאים במגבלות של זמן.

עוד נקודה שחשוב לשים לב אליה היא, כאשר הם מקריינים באנגלית, האם הם חשים נוחות, האם זה בא להם באופן טבעי, מאחר ובזמן אמת, הם לא יוכלו להתרגש, הם יצטרכו לומר את הדברים בצורה שוטפת בשביל שיוכלו גם להבין אותם וגם יוכלו לקבל את האפקט שאנחנו מחפשים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *