כיצד לשמור על השיש במטבח בעת צביעה וחידוש ארונות

חידוש ארונות מטבח

מטבח הוא בעידן המודרני הלב הפועם של הבית. הוא המקום הזה אשר מתחבר עם הסלון, המקום שממנו בוקעים ריחות נהדרים של בישול והמקום שבו כולם נפגשים לארוחה קלה או להכנה משותפת של אוכל בריא וטעים.

מאז שאוכל נעשה לדבר עיקרי שגם מקרב בין האנשים וגם נעשה לאומנות של אכילה, המטבח הוא גם המקום הזה שבו משקיעים לא מעט כסף על מנת שגם ייראה נהדר מכל זווית שבה מסתכלים, אם מהכניסה אל הבית ואם מהסלון, וגם יהיה מתחם מאוד פונקציונאלי שבו יכולים ברגעים מועטים להכין מנות נהדרות.

מטבע הדברים, המטבח נעשה גם כזה שחווה בלאי נרחב, כאשר אנשים אוהבים מידי כמה שנים להעניק לו שדרוג או החלפה מלאה, לפי המצב של כל מטבח ומטבח.

מפרקים את הארונות

כאשר בוחרים לבצע שדרוג של מטבח קיים הדבר שבו צריכים לנהוג במשנה של זהירות הוא האזור של משטח העבודה, מכיוון ששיש איכותי עולה לא מעט כסף, ואם בוחרים רק לשדרג ולא להביא מטבח חדש לחלוטין, אזי יכולים להישאר במקרים רבים עם ההשקעה הראשונית של השיש שכבר קיים ואליו צריכים להתאים את הארונות המחודשים בצורה נכונה.

הדבר שאותו יכולים לעשות כדי שלא להסב נזק אל משטח השיש הוא להסיר את הארונות לגמרי, ולאחר מכן להניח את השיש עד לתום העבודה, אז מתקינים אותו מחדש ללא כל בעיה. אם השיש מעוגן היטב אל הקיר, אז לא ממש צריכים לעשות דבר אלא לשקול את העבודה על הארונות כאשר השיש מכוסה בחומר ששומר עליו מפני כל רע עד להשלמה של צביעת הארונות, כמו פיסת בד בשילוב סרט דבק רחב מסביב למניעה של כל תזוזה.

חידוש רק של הדלתות

לא כל מטבח מצריך פירוק של הארונות לחלוטין, אלא מספיק לפרק את הדלתות של המטבח אשר עליהן עובדים בחלל נפרד, ורק לאחר שאלו מוכנות עם המראה מחודש, יכולים ביתר קלות לחבר את הדלתות בחזרה וכל זאת מבלי שהשיש חווה כל סוג של שינוי, אלא רק שדרוג והדגשה של היופי שלו לאחר שהעבודה הסתיימה.

רוצים לדעת עוד על חידוש ארונות ונגרות? הכנסו לאתר https://carpentrycourse.co.il/

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *