טיפול בדליות ברגליים

טיפול בדליות ברגליים

בכל הנוגע לאסתטיקה של הגוף אחד ה'מפגעים' המפריעים לרבים מנשים עד לגברים הם 'דליות ברגליים', הלוא הם ורידים שטחיים ונפוחים שנמצאים לאורך כל אורך הרגל, או בריכוזים גדולים ובולטים ברגליים.

דליות הן תופעה אשר יכולה להתרחש במגוון מצבים כמו במצבים של עמידה ממושכת, עבודה פיזית, מאמץ פיזית וגופני, במהלך הריון, בשל גורמי תורשה, עקב נטילת גלולות למניעת הריון המכילות אסטרוגן, בשל מחלת הסכרת, פציעות ועוד.

אבל מדוע הדליות מופיעות ברגליים?

אם אתם מתאמצים או סוחבים משקל רב למשך זמן ממושך, יכולות להצטבר ברגליים דליות אשר נובעות עקב אי ספיקה של השסתומים בוורידים ושיבוש במערכות השטחיות של הרגליים.

השסתומים אשר אינם מבלים את הזרימה הנחוצה בגוף, הופכים לוורידים נפוחים וזאת בשל דם שאינו זורם באופן תקין. מצב זה גורם לדליות שנראות כסוג של מפגע אסתטי שקשה להתעלם ממנו.

אבל כיצד מטפלים בדליות ברגליים

כיום ניתן לטפל בדליות ברגליים מיד עם הופעתן על ידי טיפול רפואי בהול. טיפול מוקדם בדליות על ידי רופא עור מוסמך או בקליניקה שעוסקת בתחום – ימנע היווצרות של דליות נוספות וימנע סיבוכים, נפיחות, דלקות וכיבים בעור.

בנוסף ומלבד הכאבים ישנם נשים וגברים אשר נאלצים ללבוש בשמך זמן רב מכנסיים ארוכים על מנת להסתיר את הפגם בעור – מה שגורם לחום גוף וסבל בימי הקיץ החמים.

עם זאת יש לא לאמור נואש ולהבין כי טיפול בתופעה זאת הפך לחדשני ויעיל יותר, כאשר כיום ניתן ללא ניתוח לקבל טיפול שבו מוציאים את הורידים מרגלי האנשים הסובלים מהתופעה תוך יכולת להעלים אותה לגמרי, כאשר טיפול זה מתבצע ללא חתכים, ללא הרדמה וללא כאבים.

הטיפולים החדשים נעשים באמצעות הזרקה של חומר רפואי מוקצף אשר בעדינות מוחדר אל כלי הדם והכל תוך השגחה על התהליך באמצעות ניטור ואולטרה סאונד.

עם זאת חשוב לפני הטיפול לגשת לרופא המשפחה או לרופא עור מומחה אשר יסביר לכם על האופציות העומדות לרשותכם בטיפול בדליות ברגליים, ויקנה לכם את הטיפול המרבי בתופעה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *